تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

همه چيز درباره‌ي ليزر بيكيني

اصلاح موهاي زائد ناحيه تناسلي
حقيقت اين است كه شيو ناحيه بيكيني بسيار دشوار است و اغلب موهاي اين ناحيه كاملاً تميز نمي‌شود. هر چقدر هم سعي كنيد تا اين ناحيه را خوب شِيو كنيد باز هم مي‌بينيد كه موهاي زائد همچنان وجود دارند و يا روز بعد دوباره رشد خود را آغاز مي‌كنند. اين يكي از دلايلي است كه خانم‌ها بسيار به ليزر بيكيني علاقه‌مندند.
 
بايد قبول كنيد كه شِيو كردن و اپيلاسيون بسيار وقت‌گير هستند و نتايج ماندگاري ندارند، به همين سبب ليزر ناحيه بيكيني مي‌تواند راه مناسبي براي از بين بردن موهاي زائد اين ناحيه به حساب آيد. در اين روش پيشرفته فوليكول‌ها توسط اشعه ليزر از بين رفته و به پوستي كاملاً هموار و بدون مو دست خواهيد يافت.
 
روشن شدن و لطافت پوست ناحيه بيكيني با ليزر
بانوان با سن، شغل، طبقه اجتماعي و سبك زندگي متفاوت اقدام به  ليزر موهاي زائد مي ‌كنند چون مي خواهند پوستي زيبا و لطيف داشته باشند. ليزر موهاي زائد به راحتي ريشه و قسمت هاي تيره زير پوست را از بين مي برد و سبب مي شود تا پوست ناحيه ژنيتال شما پس از انجام جلسات ليزر موهاي زايد كاملا رنگي روشن و پوستي لطيف پيدا كند. لطفات پوست به دليل بسته شدن منافذ پوست به دليل وجود داشتن موها زائد است.
 
نتايج ليزر بيكيني
دو هفته پس از اولين جلسه از ليزر موهاي زايد بيكيني شما تغييرات واضحي را احساس خواهيد نمود اما به اين معني نيست كه كار تمام شده است. در واقع نتيجه ليزر موهاي زايد بيكيني به صورت ريزش مو ناحيه مشخص، كنده شدن آسان مو در آن ناحيه و ضعيف شدن آن ديده شده و ادامه دار مي باشد.
 
دقت نماييد كه ليزر موهاي زايد بيكيني در بدن هاي مختلف متفاوت است يعني رنگ پوست شما، نوع مو و ميزان ضخامت آن تأثير مشخص در نتيجه ليزر بيكيني خواهد داشت. براي رسيدن به نتيجه بهتر از ليزر موهاي زائد اندام تناسلي زنانه، مي توانيد با تست يك شات، تاثير ليزر را روي پوست اين ناحيه ببينيد.
 
از اپيلاسيون، وكس، تيغ، قيچي، كرم موبر و داروهاي مختلف براي رفع موهاي زائد اندام تناسلي در خانم ها و اقايان استفاده مي شود كه هيچيك از اين روش ها مدت طولاني دوام نياورده و با رشد مجدد موهايتان مواجه خواهيد شد.
 
در حاليكه با استفاده از روش ليزر حجم زيادي از موهاي زائدتان براي هميشه از بين خواهند رفت. پس از ليزر موهاي زائد ژنيتال ديگر نيازي به وكس كردن، استفاده از موم و دستگاه اپليدي نيست.
 
استفاده از ليزر براي حذف موهاي زائد يك روش قطعي است ولي ۱۰۰% تضميني نيست. ليزر تنها حدود 80 تا 90 درصد از موهاي زائد بدن را ازبين مي­برد. زيرا ليزر تنها فوليكول­هاي فعال ريشه مو را به طور انتخابي هدف قرار مي‌دهد.
 
بنابراين به ريشه هايي از مو كه درحال استراحت هستند، كاري ندارد و اين ريشه ها پس از مدتي دوباره شروع به رشد خواهند كرد. بنابراين  نبايد انتظار داشت كه با استفاده از ليزر موهاي زائد بدن به صورت دائمي آن­ها از بين خواهند رفت. بلكه باعث نازك­تر شدن و كمتر شدن آن­ها خواهد شد.
ليزر ناحيه بيكيني,عوارض ليزر بيكيني,ليزر ناحيه تناسليبرتري ليزر نسبت به ساير روش‌هاي شيو ناحيه بيكيني
 
عدم ابتلا به عفونت‌هاي پوستي با ليزر
پوست ناجيه تناسلي زنان بسيار حساس است و در روابط جنسي سالم تاثير مهمي ميگذارد همچنين اين ناحيه از بدن در معرض انواع عفونت ها و آسيب هاي بافتي قرار داردپس بايد از روش هايي  كه آسيب كمتري به پوست وارد ميكنند استفاده كنيد.
 
تحقيقات پزشكي در آمريكا  ثابت كرده است  كه نزديك نيمي از زنان و دختران جوان و ميانسال براي رفع موهاي زائد ناحيه تناسلي خود از تيغ استفاده مي كنند. استفاده از اين روش مي تواند باعث بروز قرمزي، زخم، بريدگي، افزايش عفونت هاي پوستي، بروز تبخال و  زگيل تناسلي شود. تيغ علاوه بر اين عوارض باعث ايجاد جوش و موي زير پوستي نيز مي شود.
 
جلسات ليزر موهاي ناحيه بيكيني
ليزر موهاي زائد اندام تناسلي معمولا بسيار كم عارضه و بدون درد است طي حداقل ۴ جلسه موهاي زائد تا حدود ۸۵ درصد از بين رفته و بقيه نازك ميشود.  اين موضوع بسته به حجم مو و ضخامت آن تا 6 جلسه نيز ادامه دار است.
 
گاهي ديده مي شود كه ميزان ضخامت مو و يا رنگدانه هاي آن بسيار زياد است كه اين موضوع سبب مي شود 10 جلسه نياز به تكرار ليزر بيكيني باشد. به طور معمول هر جلسه از ليزر موهاي زايد بيكيني در حدود 8 دقيقه زمان مي برد كه اگر زمان آماده سازي را به آن اضافه نماييم اين زمان به 10 دقيقه افزايش خواهد يافت.
 
انواع پوست و دستگاه هاي ليزر مورد استفاده براي آن
ازدستگاه هاي ليزر متفاوتي در ناحيه بيكيني مي‌توان استفاده كرد‌. تنها تفاوت اين دستگاه ها در طول موج آن­ها است كه بر روي پوست مي­تابانند و هرچي اين طول موج بيشتر باشد، عمق نفوذ آن به پوست بيشتر شده و كمتر رنگدانه هاي پوست را درگير مي­كند و از آسيب به پوست و آزردگي آن جلوگيري مي‌شود.
 
از دستگاه الكساندرايت بر روي پوست­هاي روشن استفاده مي­شود. بر روي پوست­هاي كمي تيره از دستگاه دايود استفاده مي­شود كه بهترين گزينه براي ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني است. از دستگاه اندياگ براي پوست­هاي كاملا تيره استفاده مي‌شود. پزشكي ، بهداشتي ، درماني, لوازم بهداشتي
 
درد ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني
افراد مختلف داراي تجربه هاي متفاوتي از انجام ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني دارند. درد ليزر بر روي اين ناحيه  به صورت سوزش، سوزن سوزن شدن و يا كشيده شدن كشي بر روي پوست توصيف شده است. از آنجا كه آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است. بنابراين ممكن است بنابر تشخيص پزشك هنگام ليزر درماني از كرم‌هاي موضعي بي حسي استفاده شود و يا براي بعضي افراد استفاده نشود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۳۲ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :