تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

راهنماي پذيرايي از مهمانان



 

اصول پذيرايي از مهمان, روش برگزاري مهماني

قبل از ورود مهمانان به خانه شما چند شاخه گل تهيه كنيد و در گلدان بگذاريد

 

به حال و هواي خانه تان طراوت دهيد

قبل از ورود مهمانان به خانه شما چند شاخه گل تهيه كنيد و در گلدان بگذاريد. گل تازه به خانه شما روح و لطافت مي دهد. يك روز قبل از آمدن مهمان ها خانه خود را تميز كنيد و وسايل مورد نيازتان را تهيه كنيد و اين كارها را به بعد از ورود مهمانان موكول نكنيد.

 

وسايل شكستني و با ارزش را از دسترس كودكان دور كنيد

قبل از آمدن مهمانان وسايل با ارزش و گرانقيمت خود را از دسترس كودكان خارج كنيد و با خيال راحت كنار مهمانان بنشينيد. اگر اين وسايل را جمع آوري نكنيد شما در هنگام حضور مهمان، مدام مراقب وسايل خود هستيد و چشمتان به دست مهمانان و بچه ها است كه اين باعث استرس شما و ناراحتي مهمانان مي شود.

 

نحوه استقبال از مهمانان

يكي از اصول مهم مهمان نوازي استقبال از ميهمانان است. به عنوان ميزبان وظيفه شماست در لحظه ورود مهمان هايتان كنار در ورودي بايستيد و به آنها خوش آمد بگوييد حتي اگر سرتان شلوغ باشد.

 

آشنايي با نحوه پذيرايي از مهمانان

 * براي مهماني نهار معمولا پيش از نهار هيچگونه پذيرايي انجام نمي شود و شايد فقط يك فنجان چاي يا شربت، زيرا فاصله ورود مهمانان تا صرف نهار كوتاه است اشتهاي آنان با پذيرايي قبل از نهار از بين مي رود. بعد از نهار اول با شيريني و چاي و دسر و سپس با ميوه و آجيل پذيرايي انجام مي شود.

 

* براي مهماني شام در فصل تابستان با آب ميوه خنك يا فالوده و بستني پذيرايي را شروع نماييد و شيريني و چاي را براي بعد از شام بگذاريد. در فصل زمستان با شير كاكائو، قهوه و چاي همراه با شيريني پذيرايي را آغاز نماييد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips2-holding2-party.html


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۲۲ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :