تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

چرا نخ و نقشه تابلو فرش كوچك بخريم و شروع كنيم؟

اگر شما هم به رشته قالي بافي علاقه مند شده ايد و ميخواهيد براي اولين كار خود را با نخ و نقشه تابلو فرش كوچك شروع كنيد بايد به دو دليل بهتون تبريك بگم اولين دليل اينه كه شما تصميم گرفته ايد اين هنر زيبا را ياد بگيريد و انجام دهيد و دومين دليل اينكه الان جاي درستي آمده ايد چون قراره در ادامه بهتون بگيم كه چرا براي دست اول نخ و نقشه كوچك بهتره ببافيد و همچنين بهترين نخ و نقشه هاي تابلو فرش هاي كوچك رو بهتون معرفي كنيم.

هنر قالي بافي يكي از زيباترين و بهترين هنرهاي موجود است كه اگر توانايي انجام آن را داشته باشيد ( كه قطعا داريد ) ميتوانيد كارهاي خيلي با ارزشي را با گره زدن نخ ها در كنار هم و رج به رج رقم بزنيد.

بهترين كار براي شروع قالي بافي به عنوان دست اول اين است كه از نخ و نقشه تابلو فرش كوچك استفاده كنيد كه هم هزينه پايين تري دارد و هم زودتر بافته مي شود و هم اگر اشتباهاتي را مرتكب شديد در حين كار كمترين ضرر ممكن متحمل مي شويد و هم تجربه اي مي شود تا در نخ و نقشه هاي بزرگتر اين اشتباهات را مرتكب نشويد.

البته يك مقاله مفصل درباره اينكه چرا بايد از نخ و نقشه تابلو فرش كوچك استفاده كنيد نوشته ايم كه بهتون پيشنهاد ميكنيم حتما آن را مطالعه كنيد.

در ادامه ميخواهيم بهترين و پر فروش ترين نخ و نقشه هاي كامپيوتر تابلو فرش كوچك را بهتون معرفي كنيم كه طرفداراي بسيار زيادي دارند و بيشترين خريد رو در سايت هنركده محمدي به ثبت رسوندن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۶:۵۲ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :