تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

چگونه انواع ميز يا سفره غذا را با اردوخوري تزيين كنيم؟

همه افراد در زمان رفتن به مهماني و يا مراجعه به فروشگاه خانه ما با ظروفي به شكل فانتزي كه بسيار كاربردي نيز مي باشند روبرو شده اند كه ظرف اردو خوري نام دارند. اما براي بسياري از افراد سوال است كه علت محبوبيت ظروف اردو خوري چيست؟
علل محبوبيت ظروف اردو خوري بسيار زياد است و نمي توان سر و ته آن را با يكي دو مورد كوتاه هم آورد، اما جهت پاسخ دادن به اين سوال كه براي افراد بسياري پيش آمده است به چند مورد از علل محبوبيت اين توليدات اشاره مي كنيم:
تنوع در شكل ظروف اردوخوري محصولي است كه در انواع شكل هاي مختلفي قابليت توليد را دارد و از اين رو با انواع سليقه و نياز سازگار است. اشكال اين ظروف كاربردي بسيار متنوع مي باشد و هر كدام مي تواند در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.تنوع در كاربرد اين محصولات هم در سفره و هم در ميز پذيرايي مي تواند مورد استفاده قرار گرفته و موارد هم خانواده مانند انواع شيريني جات را به صورت جداگانه بر روي ميز جاي دهد.كيفيت عالي اين ظروف كاربردي از بهترين مواد اوليه توليد مي شوند و از اين رو كيفيت بسيار بالايي دارند و به مدت طولاني مي توانند مورد استفاده قرار بگيرند.خواندن  شيك ترين هداياي تبليغاتيتزئين ميز با اردوخوري 
 
نظم بخشيدن به ميز و سفره با استفاده از ظرف اردو خوري مي توان چند مورد را به طور همزمان بر روي ميز قرار دارد كه در نتيجه بهم تنوع بالا ولي بهم ريختگي كمي بر روي ميز مشاهده مي شود.تنوع در جنس اين نوع ظروف قابليت توليد از جنس هاي مختلفي مانند چوب، سراميك، بامبو و موارد بسياري را دارد، از اين رو اين توليدات با انواع كاربر، نياز و سليقه سازگارند.قيمت مناسب با توجه به مطالب ذكر شده ظرف اردو خوري محصولي كاملا كاربردي با كيفيتي بالاست، در كنار هم بودن دو مزيت مانند كيفيت بالا و قيمت نازل در كنار هم به اين محصولات محبوبيت بيشتري مي بخشد.با وجود مزايايي كه اين محصول دارد اغلب افراد براي استفاده از آن ترغيب مي شوند، چرا كه اين توليدات بسيار كاربردي مي باشند و از اين رو توانسته اند جايگاه ويژه اي در بين افراد كسب كنند. افراد متقاضي مي توانند با مراجعه به فروشگاه خانه ما اين محصولات را در بسته بندي هاي متنوعي مشاهده كنند و محصول مورد نظر خود را با توجه به اولويت و نيازهاي خود انتخاب و خريداري كنند.
ظرف اردو خوري قابليت استفاده جهت سرو سس، سالاد، انواع دسر، انواع ترشيجات، انواع شيريني و شكلات، مغزهاي آجيل، چيپس ميوه و موارد بسيار ديگري را دارند. كاربرد اين توليدات به گونه اي است كه مي توان چند نوع دسر را يك بار در سفره قرار داد كه اين يعني يك تير و چند نشان. جهت تزئين ميز پذيرايي نيز اين محصول مي تواند انواع مغزهاي آجيل را به صورت جداگانه در خود جاي دهد.
يعني به جاي اينكه انواع مغزها و يا دسر را در ظروف جداگانه به اشتراك بگذاريد و فضا را اشغال كنيد، مي توانيد با استفاده از اين ظروف بهم ريختگي و شلوغي را به حداقل برسانيد. چرا كه شلوغي روي ميز مهمان را نيز معذب مي كند.
ظروف اردوخوريكاربرد اردوخوريدر گذشته افراد براي مهماني­ ها و پذيرايي از مهمان­ ها هميشه با تعداد زياد ظرف­ ها به دليل استفاده از بشقاب­ ها و پياله­ ها و كاسه ­هاي مختلف دچار مشكل مي­شدند و شستن اين همه ظرف واقعاً طاقت فرسا بود علاوه بر اين چگونگي نحوه چيدمان آنها نيز به شكل مرتب و زيبا خلاقيت زيادي مي­طلبيد.
بخصوص براي پذيرايي مخلفات ريز مانند ترشي، مربا، دسر و انواع پيش­ غذا … نداشتن ظرف مناسب براي همگي معضلي بود. در نتيجه، اين مشكلات توليد كنندگان لوازم خانگي در زمينه توليد ظروف را بر آن داشت كه به فكر توليد ظروفي بپردازند كه در يك قالب شكيل و زيبا و بصورت يكجا و در عين حال منظم طراحي شوند.
پس كاربرد اردوخوري در اين زمان پررنگ شد. اردوخوري­ ها­ در شكل­ ها و جنس­ هاي مختلف ظروفي هستند كه براي رفع اين مشكلات و سرو پيش غذا، سالاد، ترشي، مربا و انواع دسرها طراحي شدند كه در عين جمع­و­جور بودن و منظم بودن جلوه خاص و زيبايي نيز به سفره و ميز مي­دهند.
ظروف ارودخوري داراي تقسيم­ بندي­ هاي منظم كه به شكل مساوي يا متفاوت بسته به سليقه­ هاي مختلف مشتريان در يك قالب ساخته مي­­شوند. بنابراين ما مي­توانيم در عين اينكه خوراكي­ ها و تنقلات متفاوتي داريم همه را به صورت يكجا در يك ظرف جا دهيم كه با توجه به ويژگي اردوخوري در تقسيم بندي، بسيار جذاب و مورد توجه نيز هست.
پس مي­توان براي سرو انواع پيش غذاها يا سالادها، دسر، ترشي و غيره با توجه به كاربرد اردوخوري مورد نياز، آنرا تهيه كرد. علاوه بر كاربرد ارين ظروف در تزيين ميز شام براي سرو انواع تنقلات نيز مانند شيريني، ميوه، آجيل و انواع شكلات به كار مي­رود. در اينصورت فضاي كمتري اشغال مي­شود و براي قرار دادن بقيه غذاها و ظرف­ هاي شام دچار كمبود جا نخواهيد شد.
كاربرد اردوخوري در تزئين ميز
ساير مطالب: 13 مدل ظرف اردو خوري شيك
ظروف اردو خوري يكي از ظرف هاي اختصاصي سرو اردو به شمار مي رود. اردو خوراكي است كه ما آن را با نام پيش غذا مي شناسيم. اين كلمه ريشه اي فرانسوي دارد و مجموعه وسيعي از انواع خوراكي هاي مختلف را شامل مي شود.
مهم­ترين كارايي اردوخوري­مهم­ترين كارايي اردوخوري در ديزاين سفره و ميز غذاي صبحانه، ناهار، شام، يا عصرانه و يا حتي سفره­هاي افطاري كه در آن تنوع خوراكي زياد است، چينش مدرن و زيباي تنقلات و مواد خوراكي­ توسط آنها است.
كه از نظر شكل و مزه بايد مرتبط با يكديگر باشند و مي­خواهيم بصورت جداگانه و يكجا در يك قالب پذيرايي در كنار يكديگر چشم نوازي كنند. همه ­ي ما در مهماني­ هايي كه خيلي برايمان مهم است بخصوص براي اولين برخورد تمام سعي و تلاشمان اين است كه سفره به ياد ماندني با انواع پيش غذا، دسر، و تنقلات ديگر بياراييم اما اگر از اردوخوري­هاي مناسب براي اين كار استفاده نكنيم شلوغي سفره و ميز غذا كل زحمات ما را هدر مي­دهد و تلاش ما براي تهيه شام خوشمزه نيز به چشم نمي­آيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۰۰ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :