تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

همه چيز درباره‌ي ليزر بيكيني

اصلاح موهاي زائد ناحيه تناسلي
حقيقت اين است كه شيو ناحيه بيكيني بسيار دشوار است و اغلب موهاي اين ناحيه كاملاً تميز نمي‌شود. هر چقدر هم سعي كنيد تا اين ناحيه را خوب شِيو كنيد باز هم مي‌بينيد كه موهاي زائد همچنان وجود دارند و يا روز بعد دوباره رشد خود را آغاز مي‌كنند. اين يكي از دلايلي است كه خانم‌ها بسيار به ليزر بيكيني علاقه‌مندند.
 
بايد قبول كنيد كه شِيو كردن و اپيلاسيون بسيار وقت‌گير هستند و نتايج ماندگاري ندارند، به همين سبب ليزر ناحيه بيكيني مي‌تواند راه مناسبي براي از بين بردن موهاي زائد اين ناحيه به حساب آيد. در اين روش پيشرفته فوليكول‌ها توسط اشعه ليزر از بين رفته و به پوستي كاملاً هموار و بدون مو دست خواهيد يافت.
 
روشن شدن و لطافت پوست ناحيه بيكيني با ليزر
بانوان با سن، شغل، طبقه اجتماعي و سبك زندگي متفاوت اقدام به  ليزر موهاي زائد مي ‌كنند چون مي خواهند پوستي زيبا و لطيف داشته باشند. ليزر موهاي زائد به راحتي ريشه و قسمت هاي تيره زير پوست را از بين مي برد و سبب مي شود تا پوست ناحيه ژنيتال شما پس از انجام جلسات ليزر موهاي زايد كاملا رنگي روشن و پوستي لطيف پيدا كند. لطفات پوست به دليل بسته شدن منافذ پوست به دليل وجود داشتن موها زائد است.
 
نتايج ليزر بيكيني
دو هفته پس از اولين جلسه از ليزر موهاي زايد بيكيني شما تغييرات واضحي را احساس خواهيد نمود اما به اين معني نيست كه كار تمام شده است. در واقع نتيجه ليزر موهاي زايد بيكيني به صورت ريزش مو ناحيه مشخص، كنده شدن آسان مو در آن ناحيه و ضعيف شدن آن ديده شده و ادامه دار مي باشد.
 
دقت نماييد كه ليزر موهاي زايد بيكيني در بدن هاي مختلف متفاوت است يعني رنگ پوست شما، نوع مو و ميزان ضخامت آن تأثير مشخص در نتيجه ليزر بيكيني خواهد داشت. براي رسيدن به نتيجه بهتر از ليزر موهاي زائد اندام تناسلي زنانه، مي توانيد با تست يك شات، تاثير ليزر را روي پوست اين ناحيه ببينيد.
 
از اپيلاسيون، وكس، تيغ، قيچي، كرم موبر و داروهاي مختلف براي رفع موهاي زائد اندام تناسلي در خانم ها و اقايان استفاده مي شود كه هيچيك از اين روش ها مدت طولاني دوام نياورده و با رشد مجدد موهايتان مواجه خواهيد شد.
 
در حاليكه با استفاده از روش ليزر حجم زيادي از موهاي زائدتان براي هميشه از بين خواهند رفت. پس از ليزر موهاي زائد ژنيتال ديگر نيازي به وكس كردن، استفاده از موم و دستگاه اپليدي نيست.
 
استفاده از ليزر براي حذف موهاي زائد يك روش قطعي است ولي ۱۰۰% تضميني نيست. ليزر تنها حدود 80 تا 90 درصد از موهاي زائد بدن را ازبين مي­برد. زيرا ليزر تنها فوليكول­هاي فعال ريشه مو را به طور انتخابي هدف قرار مي‌دهد.
 
بنابراين به ريشه هايي از مو كه درحال استراحت هستند، كاري ندارد و اين ريشه ها پس از مدتي دوباره شروع به رشد خواهند كرد. بنابراين  نبايد انتظار داشت كه با استفاده از ليزر موهاي زائد بدن به صورت دائمي آن­ها از بين خواهند رفت. بلكه باعث نازك­تر شدن و كمتر شدن آن­ها خواهد شد.
ليزر ناحيه بيكيني,عوارض ليزر بيكيني,ليزر ناحيه تناسليبرتري ليزر نسبت به ساير روش‌هاي شيو ناحيه بيكيني
 
عدم ابتلا به عفونت‌هاي پوستي با ليزر
پوست ناجيه تناسلي زنان بسيار حساس است و در روابط جنسي سالم تاثير مهمي ميگذارد همچنين اين ناحيه از بدن در معرض انواع عفونت ها و آسيب هاي بافتي قرار داردپس بايد از روش هايي  كه آسيب كمتري به پوست وارد ميكنند استفاده كنيد.
 
تحقيقات پزشكي در آمريكا  ثابت كرده است  كه نزديك نيمي از زنان و دختران جوان و ميانسال براي رفع موهاي زائد ناحيه تناسلي خود از تيغ استفاده مي كنند. استفاده از اين روش مي تواند باعث بروز قرمزي، زخم، بريدگي، افزايش عفونت هاي پوستي، بروز تبخال و  زگيل تناسلي شود. تيغ علاوه بر اين عوارض باعث ايجاد جوش و موي زير پوستي نيز مي شود.
 
جلسات ليزر موهاي ناحيه بيكيني
ليزر موهاي زائد اندام تناسلي معمولا بسيار كم عارضه و بدون درد است طي حداقل ۴ جلسه موهاي زائد تا حدود ۸۵ درصد از بين رفته و بقيه نازك ميشود.  اين موضوع بسته به حجم مو و ضخامت آن تا 6 جلسه نيز ادامه دار است.
 
گاهي ديده مي شود كه ميزان ضخامت مو و يا رنگدانه هاي آن بسيار زياد است كه اين موضوع سبب مي شود 10 جلسه نياز به تكرار ليزر بيكيني باشد. به طور معمول هر جلسه از ليزر موهاي زايد بيكيني در حدود 8 دقيقه زمان مي برد كه اگر زمان آماده سازي را به آن اضافه نماييم اين زمان به 10 دقيقه افزايش خواهد يافت.
 
انواع پوست و دستگاه هاي ليزر مورد استفاده براي آن
ازدستگاه هاي ليزر متفاوتي در ناحيه بيكيني مي‌توان استفاده كرد‌. تنها تفاوت اين دستگاه ها در طول موج آن­ها است كه بر روي پوست مي­تابانند و هرچي اين طول موج بيشتر باشد، عمق نفوذ آن به پوست بيشتر شده و كمتر رنگدانه هاي پوست را درگير مي­كند و از آسيب به پوست و آزردگي آن جلوگيري مي‌شود.
 
از دستگاه الكساندرايت بر روي پوست­هاي روشن استفاده مي­شود. بر روي پوست­هاي كمي تيره از دستگاه دايود استفاده مي­شود كه بهترين گزينه براي ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني است. از دستگاه اندياگ براي پوست­هاي كاملا تيره استفاده مي‌شود. پزشكي ، بهداشتي ، درماني, لوازم بهداشتي
 
درد ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني
افراد مختلف داراي تجربه هاي متفاوتي از انجام ليزر موهاي زائد ناحيه بيكيني دارند. درد ليزر بر روي اين ناحيه  به صورت سوزش، سوزن سوزن شدن و يا كشيده شدن كشي بر روي پوست توصيف شده است. از آنجا كه آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است. بنابراين ممكن است بنابر تشخيص پزشك هنگام ليزر درماني از كرم‌هاي موضعي بي حسي استفاده شود و يا براي بعضي افراد استفاده نشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۳۲ توسط:مريم موضوع:

هدفون بي سيم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

سامسونگ يك‌بار ديگر شگفتي آفريد. اين يكي از بهترين Budهايي است كه تابه‌حال به دنياي تكنولوژي و گوشي‌ها معرفي شده است. هدفون بي سيم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro مي‌تواند شما را شگفت زده كند. سامسونگ از جديدترين هدفون بي‌سيم خود بانام «Galaxy Buds Pro» پرده‌برداري كرد. شركت سامسونگ تمامي اجزاي هدفون را به‌صورت افقي در كنار هم قرار داده است تا بتواند هدفون‌ها را به شكل ارگونوميك بسيار خاص و ويژه طراحي كند؛ به‌طوري‌كه ارگونومي و راحتي در Galaxy Buds Pro حرف اول را مي‌زند. درايورهاي 11 ميلي‌متري اين هدفون با همكاري شركت AKG طراحي و توليد شده است. اين هدفون هم از فناوري بلوتوث نسخه 5.0 با پشتيباني از پروفايل‌هاي A2DP و AVRCP، HFP بهره مي‌برد؛ به‌اين‌ترتيب، بدون نگراني از قطع ارتباط هدفون با گوشي خود مي‌توانيد به موسيقي موردعلاقه خود گوش دهيد يا به مكالمه بپردازيد و از كيفيت بالاي آن لذت ببريد. در قسمت خارجي هدفون يك واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) براي بهبود تشخيص صداي كاربر در هنگام مكالمه تعبيه شده است. شركت سامسونگ همچنين 2 ميكروفون خارجي و 1 ميكروفون داخلي براي اين مدل در نظر گرفته است. هدفون Galaxy Buds Pro با شناسايي فركانس‌هاي صوتي اطراف، مي‌تواند ميزان نويز محيط را به حداقل برسانيد. هر كدام از گوشي‌هاي هدفون از يك باتري با ظرفيت 61 ميلي‌آمپر مجهز شده است كه براي پخش حداكثر 8 ساعت موسيقي كافي است. همراه با اين هدفون‌ها يك كيس هم ارائه شده است كه علاوه بر نگهداري از هدفون‌ها وظيفه شارژ آن‌ها را هم دارد.
مشاهده كمتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۱۸ توسط:مريم موضوع:

درباره‌ي مازوخيسم بيشتر بدانيد

مازوخيسم (خود آزاري يا آزار خواهي جنسي) نام خود را از فعاليت‌هاي لئوپولد فون زاخر-مازوخ رمان ‌نويس اتريشي قرن نوزدهم گرفته است كه شخصيت‌هاي داستان‌هايش از اينكه مردان با آنان بدرفتاري كنند و بر آنها تسلط يابند لذت جنسي مي‌بردند. تعريف مازوخيسم در اصطلاح پزشكي، تباهي و فساد اجراي عمل جنسي است به نحوي كه با شكنجه، ضرب و شتم و آزارهاي ديگر همراه باشد.
انحراف مازوخيزم در واقع نقطه مقابل انحراف ساديسم (ديگر آزاري) است. يك فرد ساديستيك از آزار و اذيت كردن ديگران لذت جنسي مي‌برد. اما يك انسان مبتلا به مازوخيسم از عذاب و شكنجه‌‌اي كه خودش متحمل مي‌شود لذت جنسي كسب مي‌كند. در اين مقاله قصد داريم در رابطه با اختلال مازوخيسم بيشتر توضيح دهيم.
 
مازوخيسم چيست؟بيماري مازوخيسم نوعي بيماري رواني است كه در آن فرد علاقه شديدي به تحقير شدن توسط جنس مخالف را دارد. اين بيماري در هر دو جنس وجود دارد. اما در در مردان به مراتب بيشتر از بانوان يافت مي‌شود. مازوخيسم بيماري‌اي نيست كه با شرايط خاص و يا محيط خاصي به وجود بيايد. افرادي كه به اين نوع انحراف مبتلا هستند، به شدت تمايل دارند كه چه به وسيله‌ي خود و چه از طرف ديگران، آزار ببينند يا حتي شكنجه شوند. كاميابي رواني اين بيماران، جز با زجر و آزار ديدن حاصل نخواهد شد.
مازوخيسم
علت اصلي مازوخيزماگر احساساتي را كه در فرد به خود آزاري منجر مي‌شود با هم جمع كنيم. در نهايت به عقده‌هاي پنهان او مي‌رسيم، در واقع مي‌توان گفت عموماً خود آزاري نتيجه يك ناتواني براي پيروزي بر دردهاي رواني عميق، با روش‌ها سالم و نرمال است. براي نمونه، فردي ممكن است شرايط سختي براي بيان، درك و متعادل كردن احساساتش پشت سر گذاشته باشد. در اين صورت درد فيزيكي حواس او را از دردهاي عاطفي پرت مي‌كند يا كمك مي‌كند بر احساساتش كنترل داشته باشد. همچنين فرد ديگري ممكن است احساس كند دائماً كرخت است يا از خودش و جهان اطرافش دور است، از همين ‌رو با خود آزاري احساساتش را بيدار مي‌كند.
مازوخيزم مي‌تواند در هر سني از قبل از نوجواني تا سالمندي انجام شود. اما فاكتورهايي مانند سن، تاريخچه خانوادگي، نوع زندگي، مشكلات مربوط به بيماري‌هاي ذهني و مصرف بيش از حد الكل، مي‌تواند خطر اين اختلال را افزايش دهد. متأسفانه اغلب افرادي كه خودزني مي‌كنند، نوجوان هستند. برخي مواقع، خود آزاري بين افرادي متداول است كه در خانواده‌ خود كسي خودكشي، خودزني يا اعمالي در رديف خود ويرانگري انجام داده است.
 
تفاوت مازوخيزم با خود آزاريبه‌ طور كلي مازوخيسم يك نوع خود آزاري جسمي است. اما با خود آزاري در معناي كلي متفاوت خواهد بود. با توجه به مفهموم خود آزاري و مازوخيزم، مي‌توان به اين نكته اشاره داشت كه خود آزاري، مي‌تواند به دلايل مختلفي ايجاد شود و به تنهايي بيماري نيست. بلكه به دليل اختلالات ديگر ايجاد مي‌شود. افرادي كه به انواع بيماري‌هاي رواني مانند اسكيزوفرني، عقب‌ماندگي ذهني و اوتيسم مبتلا هستند. به شيوه‌هاي متفاوت، اقدام به خود آزاري مي‌كنند. مازوخيسم يك اختلال رواني، و خود آزاري نشانه‌اي از ابتلا به بيماري‌هاي رواني است. فرزندان خانواده‌هايي كه به نوعي خود آزاري را تجربه كرده‌اند؛ بيشتر به اين حالات مبتلا مي‌شوند. قطعاً زماني كه هر كدام از والدين اين اقدامات را انجام دهند؛ فرزندان نيز همانندسازي مي‌كنند. بنابراين افرادي كه تجربه خانوادگي دارند بيشتر خود آزاري را تجربه خواهند كرد.
خود آزاري
انواع مازوخيزمبه طور كلي اين اختلال به 3 دسته تقسيم مي‌شود:
 
مازوخيسم روانياين عارضه‌ي رواني، حالتي است كه در زندگي عادي مردم ديده مي‌شود. بعضي افراد در زندگي، خود را از هر لحاظ در اختيار فرد محبوب خويش قرار مي‌دهند و هر نوع خفتي را كه از طرف وي به آنها تحميل شود، قبول مي‌كنند. اگر روابط از مرز تجاوز كند و جنبه‌ ارباب و غلامي پيدا كند؛ يعني يكي از طرفين تا حدي كه برده‌اي از اربابش اطاعت و فرمان ‌برداري مي‌كند، بنده‌ وار خواست‌هاي طرف مقابلش را اجابت كند، مي‌توان گفت كه به انحراف مازوخيسم رواني دچار شده است.
مبتلايان به اين نوع عارضه، جز دشنام، خفت و خواري چيزي نمي‌طلبند و زخم زبان، اهانت و ناسزا، آنها را به اوج مي‌رساند. مازوخيست‌هاي رواني، تا زماني كه از كسي دشنام نشنيده‌اند يا شخصي آنها را تحقير نكرده است، ناراحت و ناآرام هستند. بسياري از زنان جوان و تحصيل‌ كرده و برومندي كه با مرداني به مراتب پست‌تر از خود ازدواج مي‌كنند، مبتلا به مازوخيسم رواني هستند. اين زنان در برابر قوي‌ هيكل بودن مرد كه صفتي به اصطلاح بارز به شمار مي‌رود، كليه‌ معايب و نقايص اخلاقي و ذاتي او را به سادگي ناديده مي‌گيرند.
به طور كلي مي‌توان گفت كه انحراف مازوخيست، يك انسان خفت ‌طلب و اهانت‌ جو است و به هر ترتيبي كه بتواند، خود را به ديگري تسليم مي‌كند، تا تمايلات رواني خود را ارضا كند.
 
مازوخيسم احساساتيبعضي از افراد مبتلا به مازوخيزم كه معمولا كمرو، نادان و بي‌سواد هم هستند، از آشكار شدن انحراف خويش خودداري مي‌كنند و به درون خود پناه مي‌برند. اين افراد تلاش مي‌كنند با تجسم صحنه‌هاي مختلف مازوخيسم از راه فكر و خيال، تمايلات غير‌عادي خود را نشان دهند. اين دسته از منحرفان را مازوخيست‌هاي احساساتي مي‌نامند.
 
مازوخيسم فيزيولوژيكمازوخيسم فيزيولوژيك كه حادترين و واقعي‌ترين وجه مازوخيزم است. به حالتي گفته مي‌شود كه انسان را وا‌ مي‌دارد تا از احساس درد و رنج، لذت ببرد و بدن خود را با اشتياق در معرض زجر، درد و عذاب قرار دهد. براي شخصي كه به اين انحراف مبتلا است؛ درد، مفهوم خود را از دست داده و حتي لذت و شعف نمايان مي‌شود. مبتلايان به اين نوع مازوخيسم كه تعدادشان از مبتلايان به دو نوع ديگر بيشتر است، از آزار‌هاي بدني مانند شكنجه، پاره شدن پوست و گوشت و يا سوختن بدنشان لذت مي‌برند و چنانچه اقدامي براي درمان آنها صورت نگيرد، سرانجام خود را هلاك خواهند كرد.
مازوخيزم
راه‌هاي درماندرمان مازوخيزم بسيار سخت‌تر از خود آزاري است. به اين دليل كه اختلال مازوخيزم پايدار است؛ اما در خود آزاري به محض اينكه بيماري فرد درمان شود، خود آزاري نيز درمان مي‌شود. البته تمامي اختلالاتي كه منشاء رواني دارند به وسيله هيپنوتيزم يا هيپنوتراپي و مشاوره روانشناسي و روان درماني، قابل درمان خواهد بود. همچنين همه اختلالات و انحرافات جنسي همچون ناتواني جنسي، زود انزالي، دير انزالي و عدم انزال، بي ميلي و سرد مزاجي جنسي، عدم ارگاسم، ترس يا فوبي جنسي، واژنيسم يا درد جنسي، همچنين انحرافات جنسي، مانند تمايلات همجنس گرايانه، وسواس جنسي، فتيشيزم جنسي، مازوخيسم جنسي، ساديسم جنسي، و غيره كه منشاء رواني دارند نيز قابل درمان هستند.همچنين مي‌توان از روش‌هايي شامل مديريت و شايسته سازي الگوهاي برانگيختگي جنسي، خودارضايي و درمان‌هايي شامل بازسازي شناختي و آموزش مهارت‌هاي اجتماعي نيز استفاده كرد.از دارو نيز براي كاهش توهمات و رفتارهاي مربوط به انحرافات جنسي استفاده مي‌شود. اين امر به ويژه در افرادي كه رفتارهاي خود آزارانه شديد و خطرناك دارند، موثر خواهد بود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۸ توسط:مريم موضوع:

كولپوسكوپي رحم چيست؟

در صورتي كه نتيجه تست پاپ اسمير طبيعي نباشد امكان دارد كولپوسكوپي توصيه شود. كولپوسكوپي (به انگليسي:colposcopy) يك روش تشخيصي پزشكي براي بررسي يك ديد و مقياس روشن از دهانهٔ رحم و بافت هاي واژن و اندام تناسلي زنان است. بسياري از ضايعات ضعيف و ضايعات خطرناك در اين مناطق خصوصيت هاي قابل تشخيصي دارند كه ميتوانند از طريق معاينه تشخيص داده شوند.
 
اين كار با استفاده از كولپوسكوپ انجام ميشود كه ديد بزرگ و كاملي را از ناحيه هاي داخلي اندام تناسلي زنان فراهم ميكند و اجازه ميدهد تا كولپوسكوپيست با مشاهدهٔ دقيق از عادي بودن بافت ظاهري يا غيرطبيعي آن و نتايج بافت برداري و بيوپسي هاي آزمايشگاهي براي بررسي معاينهٔ پاتولوژيك مطمئن شود.
هدف اصلي از كولپوسكوپي جلوگيري از سرطان سرويكس يا دهانهٔ رحم با تشخيص ضايعات پيش سرطاني زودرس و درمان آن هاست.
دلايل انجام كولپوسكوپي چيست؟ممكن است علل آن مشاهده ناهنجاري در تست پاپ اسمير يا معاينه لگن باشد. كولپوسكوپي براي تشخيص موارد زير ممكن است استفاده شود:- زگيل تناسلي( ويروس HPV)- اطلاعاتي در مورد دهانه رحم- تغييرات پيش سرطاني بافت هاي دهانه رحم- تغييرات پيش سرطاني در بافت واژن- تغييرات پيش سرطاني در اطراف دهانه واژن
زمان انجام تست كولپوسكوپي:اين ازمايش بهتر است زماني انجام شود كه زنان در دورهٔ قاعدگي خود نيستند.
 
كولپوسكوپي,كولپوسكوپي رحم,كولپوسكوپي چيستكولپوسكوپي چيست

كولپوسكوپي چطور انجام مي شود؟شما براي كولپوسكوپي بايد لباس خود را از كمر به پائين درآوريد. به شما كاوري داده ميشود تا پاهاي خود را بپوشانيد. شما به پشت روي ميز معاينه دراز مي كشيد و پاهاي خود را باز كرده، زانوهاي خود را خم مي كنيد و پاشنه هاي پاي خود را روي ركاب ها قرار مي دهيد.
 دستبند هاي جذااااب گالري ريسه رو ديدي؟ يه سر به اين سايت بزن
ارزان ترين گوشي موبايل با بهترين كيفيت

پزشك ابزاري به اسم اسپكولوم را كه با ماده هاي ليز اغشته شده وارد واژن ميكند. به اين ترتيب ديواره هاي واژن براي كولپوسكوپي باز ميشود . در بعضي موارد دهانه رحم و واژن امكان دارد با محلول سركه يا رنگ يد شست و شو داده شود تا ناحيه ها غير طبيعي بهتر رويت شود.
در ادامه پزشك از طريق كولپوسكوپ سرويكس و واژن را معاينه ميكند . گاهي وقت ها پزشك امكان دارد با استفاده از كولپوسكوپ عكس هايي را براي سابقه پزشكي بگيرد. در صورت لزوم، پزشك از نواحي مشكوك نمونه برداري ميكند (بيوپسي). پزشك امكان دارد از بي هوشي موضعي براي انجام بيوپسي استفاده كند. به همين علت امكان دارد اندكي گرفتگي خفيف ايجاد شود.
 
بعضي پزشكان بيماران خود را تشويق ميكنند تا پيش از انجام كولپوسكوپي همراه با بيوپسي از ضد درد خفيفي مثل ايبوپروفن استفاده كنند براي اين كه امكان دارد كولپوسكوپي اندكي با درد همراه باشد نمونه اي كه برداشته ميشود به ازمايشگاه و پيش متخصصي به اسم پاتولوژيست ارسال ميشود تا زير ميكروسكوپ بررسي شود. پاتولوژيست در صورت كشف ضايعات پيش سرطاني و يا سرطاني پزشك متخصص زنان را باخبر خواهد كرد. پزشكي ، بهداشتي ، درماني, لوازم بهداشتي

نكات مهم پيش از انجام كولپوسكوپي:دست كم ۲۴ ساعت پيش از انجام كولپوسكوپيشما نبايد كارهاي زير را انجام دهيد:- دوش گرفتن- استفاده از داروهاي واژينال- رابطهٔ جنسي- استفاده از تامپون
عوارض كولپوسكوپي چيست؟خطرات ناشي از كولپوسكوپي و بافت برداري حداقل هستند، ولي عوارض نادر عبارتند از:- خون ريزي شديد كه بيش از دو هفته طول ميكشد- تب و يا لرز- عفونت، مثل ترشحات سنگين، زرد و يا بد بو از واژن- درد لگن
درصورتي كه هر كداميك از اين علايم را تجربه كرديد، فورا با پزشك خود تماس حاصل فرمائيد. كولپوسكوپي و بافت برداري مشكلي براي باردار شدن به وجود نمي آورد.
 پيشنهاد ويژهدرمان بيش فعالي,گفتار درماني,درمان شب ادراريبهترين زمان شروع درمان دارويي بيش فعاليخريد كيف چرم طبيعيكيف چرم لازمه يك استايل لاكچري! / خريدافزايش قد,بهترين راه افزايش قد,جراحي افزايش قدعمل جراحي ،تنها راه علمي بلند شدن قد
كولپوسكوپي,كولپوسكوپي رحم,كولپوسكوپي چيست
كولپوسكوپي و بيوپسي رحم

هزينه كولپوسكوپي چه قدر است؟هزينه كولپوسكوپي بستگي به اين دارد كه شما احتياج به بيوپسي و نمونه برداري داشته باشيد يا خير؟
بر اساس متغيرهاي گوناگون هزينه كولپوسكوپي متغير است. پيشنهاد مي كنيم براي دريافت هزينه دقيق كولپوسكوپي با مطب دكتر خود تماس حاصل نماييد.
اما خبر خوب اين است كه از آنجايي كه اين شيوه، يك شيوه تشخيصي و معاينه پيشرفته است، بيمه ها قسمتي از هزينه كولپوسكوپي را پوشش مي‌دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۲:۳۶ توسط:مريم موضوع:

تست پاپ اسمير چيست ؟

انجام تست پاپ اسمير، يك روش غربالگري براي تشخيص سرطان سرويكس يا سرطان دهانه رحم، بررسي وجود آلودگي و عفونت‌هاي رحم و واژن در خانم‌هاي بيشتر از ۲۱ سال است. اين آزمايش وجود سلول هاي پيش سرطاني يا سرطاني روي دهانه رحم را انجام مي دهد. طي روش معمول سلول هاي دهانه رحم به آرامي برداشته مي شوند تا براي تشخيص مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرند كه اين روش در مطب پزشك انجام مي شود. اين روش احتمال مي رود كمي ناخوشايند باشد، اما به طور معمول منجر به درد طولاني مدت نمي شود. ادامه مطلب را بخوانيد تا متوجه شويد چه كسي به آزمايش پاپ اسمير نياز دارد، تعداد دفعات انجام آزمايش پاپ اسمير و ساير موارد را بدانيد.
چه كسي به آزمايش پاپ اسمير نياز دارد؟دستورالعمل هاي فعلي منابع معتبر توصيه مي كند زنان از سن 21 سالگي هر 3 سال يكبار به طور مرتب تست پاپ اسمير انجام دهند. اگر:شما اچ آي وي مثبت هستيدشما داراي سيستم ايمني ضعيف ناشي از شيمي درماني يا پيوند اعضا هستيداگر شما بيش از 30 سال داريد و آزمايش پاپ غيرعادي نداشته ايد، اگر اين آزمايش با غربالگري ويروس پاپيلوم انساني (HPV) انجام شود هر 5 سال يك بار به پزشك مراجعه كنيد.ويروس پاپيلوم انساني، ويروسي است كه باعث ايجاد زگيل مي شود و احتمال سرطان دهانه رحم را افزايش مي دهد. انواع HPV16 و HPV18 از دلايل اصلي ابتلا به سرطان دهانه رحم محسوب مي شوند، بنابراين اگر HPV داشته باشيد در معرض خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم قرار داريد. زنان بالاي 65 سال با سابقه نتايج طبيعي تست پاپ اسمير شايد بتوانند در آينده انجام آزمايش را متوقف كنند. بدون توجه به وضعيت فعاليت جنسي، هنوز هم بايد پاپ اسمير منظم را براساس سن خود انجام دهيد به اين دليل است كه ويروس HPV مي تواند سال ها خاموش باشد و ناگهان فعال شود.

هر چند وقت يكبار به تست پاپ اسمير نياز داريد؟اينكه هر چند وقت يكبار به انجام تست پاپ اسمير احتياج داريد توسط عوامل مختلفي از جمله سن و عوامل خطرزا تعيين مي شود.محدوده سني تست پاپ اسميركمتر از 21 سال/ نيازي ندارند21 تا 29 سال/ هر 3 سال يك بار30 تا 65 سال/ هر 3 سال يا آزمايش HPV هر 5 سال يا تست پاپ و HPV با هم هر 5 سالافراد 65 سال و بالاتر شايد ديگر نيازي به انجام آزمايش پاپ اسمير نداشته باشند بهتر است در اين زمينه با پزشك حود مشورت كنند. البته دقت داشته باشيد زناني كه با برداشتن دهانه رحم و بدون سابقه سرطان دهانه رحم عمل جراحي رحم انجام داده اند نيازي به غربالگري ندارند. توصيه ها متفاوت است و بايد براي زنان داراي سيستم ايمني ضعيف يا دچار نقص و داراي سابقه ضايعات پيش سرطاني يا سرطاني انجام شود.نحوه آماده سازي براي تست پاپ اسميرمي توانيد با معاينه سالانه زنان آزمايش پاپ اسمير را انجام دهيد يا وقت جداگانه اي از متخصص زنان براي انجام آن بگيريد. بيشتر بيمه ها انجام پاپ اسمير را تحت پوشش قرار مي دهند هرچند ممكن است مجبور به پرداخت هزينه پرداختي مشترك باشيد. اگر در روز آزمايش پاپ اسمير پريود هستيد به احتمال زياد پزشك از شما مي خواهد براي دريافت نتايج دقيق تر انجام تست را به بعد از دوره موكول كنيد. بهترين زمان انجام تست پاپ اسمير بين 10 تا 20 روز پس از شروع نخستين روز قاعدگي است. بهتر است از انجام رابطه جنسي، دوش واژينال يا استفاده از محصولات اسپرم كش يك روز قبل از انجام آزمايش خودداري كنيد زيرا اين موارد احتمال مي رود در نتايج شما تداخل ايجاد كند.در بيشتر موارد انجام تست پاپ اسمير در 24 هفته اول بارداري بي خطر است. پس از آن انجام آزمايش دردناك تر است، همچنين بايد 12 هفته پس از زايمان صبر كنيد تا دقت نتايج خود را افزايش دهيد. از آنجايي كه اگر بدن شما آرام باشد تست پاپ اسمير به راحتي انجام مي شود پس حفظ آرامش و تنفس عميق در طول انجام آن ضروري است.
طي تست پاپ اسمير چه اتفاقي مي افتد؟تست پاپ اسمير كمي ناخوشايند است، اما به سرعت انجام مي شود. طي اين روش به پشت روي ميز معاينه دراز خواهيد كشيد و پاها را باز كرده و پاهاي خود را در تكيه گاه هايي به نام ركاب قرار مي دهيد. پزشك به آرامي دستگاهي به نام اسپكولوم را وارد واژن مي كند. اين دستگاه ديواره هاي واژن را باز نگه داشته و دسترسي به دهانه رحم را فراهم مي كند. پزشك نمونه كوچكي از سلول ها را از دهانه رحم تراش مي دهد. چند روش وجود دارد كه پزشك مي تواند اين نمونه را انتخاب كند:برخي از ابزاري به نام اسپاچول يا قاشقك ها استفاده مي كنند.بعضي از آنها از برس، ابزار مخصوص نمونه گيري استفاده مي كنند.برخي ديگر از دستگاهي به نام سيتو براش استفاده مي كنند.بيشتر خانم ها حين تراش كمي احساس فشار و تحريك جزئي مي كنند.نمونه سلول هاي دهانه رحم شما حفظ و به آزمايشگاه ارسال مي شود تا از نظر وجود سلول هاي غير طبيعي مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد. بعد از آزمايش شايد كمي احساسا ناراحتي داشته باشيد يا بلافاصله پس از انجام آزمايش خونريزي بسيار كم واژن را تجربه كنيد. اگر بعد از روز انجام آزمايش همچنان ناراحتي يا خونريزي ادامه داشت به پزشك خود اطلاع دهيد.نتايج آزمايش پاپ اسمير به چه معناست؟آزمايش پاپ اسمير 2 نتيجه طبيعي و غيرطبيعي را دارد:تست پاپ اسمير طبيعياگر نتايج آزمايش شما طبيعي است به اين معني است كه هيچ سلول غيرطبيعي شناسايي نشده است. از نتايج طبيعي نيز به عنوان نگتيو يا منفي در آزمايش استفاده مي شود، اگر نتايج شما طبيعي است به احتمال زياد تا 3 سال ديگر نيازي به آزمايش پاپ اسمير نخواهيد داشت.تست پاپ اسمير غيرطبيعياگر نتايج آزمايش شما غيرطبيعي باشد بدان معني نيست كه حتما سرطان داريد بلكه بدين معناست كه سلول هاي غيرطبيعي در دهانه رحم شما وجود دارد كه برخي از آنها مي توانند پيش سرطاني باشند. چندين سطح سلول غير طبيعي وجود دارد:آتيپيخفيفدر حد متوسطديسپلازي شديدسرطان درجا، زودرس ترين مرحله سرطانسلول هاي غير طبيعي ملايم بيشتر از ناهنجاري هاي شديد شايع هستند. بسته به آنچه نتايج آزمايش نشان مي دهد پزشك موارد زير را توصيه مي كند:افزايش دفعات آزمايش پاپ اسميربا روشي به نام كولپوسكوپي دهانه رحم شما مورد معاينه قرار بگيرددر طول معاينه كولپوسكوپي پزشك از نور و بزرگنمايي استفاده مي كند تا بافت واژن و دهانه رحم را با وضوح بيشتري مشاهده كند. در برخي موارد وي نمونه اي از بافت گردن رحم را در روشي به نام بيوپسي برمي دارد.
آيا آزمايش پاپ اسمير براي HPV انجام مي شود؟هدف اصلي آزمايش پاپ اسمير شناسايي تغييرات سلولي در دهانه رحم است كه مي تواند توسط HPV ايجاد شود. با شناسايي زودهنگام سلول هاي سرطاني دهانه رحم با آزمايش پاپ اسمير درمان مي تواند قبل از گسترش آن و ايجاد نگراني بزرگ تر آغاز شود، همچنين آزمايش HPV از نمونه پاپ اسمير نيز امكان پذير است. شما مي توانيد از طريق رابطه جنسي در معرض خطر ابتلا به HPV قرار گرفت. براي كاهش خطر ابتلا به ويروس رابطه جنسي را با كاندوم يا روش محافظتي ديگري انجام دهيد. تمام زنان فعال جنسي در معرض ابتلا به HPV قرار دارند و حداقل هر 3 سال يك بار بايد آزمايش پاپ اسمير انجام دهند. اين آزمايش ساير عفونت هاي مقاربتي (STI) را تشخيص نمي دهد. اين آزمايش مي تواند گاهي اوقات با مشاهده رشد سلولي برخي از سرطان هاي ديگر را نشان دهد، اما باز هم نبايد به طور كامل به آن اعتماد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۲۰ توسط:مريم موضوع:

پخش كننده خانگي ميكرولب مدل PHOENIX_2

پخش‌كننده‌ي خانگي «ميكرولب» (microlab) مدل «فونيكس» اسپيكري خوش‌ساخت و حرفه‌اي از اين برند است كه تمامي امكانات يك پخش‌كننده‌ي خانگي را ارائه مي‌كند. اين سيستم صوتي از بدنه‌اي از جنس چوب 16 ميل ساخته شده است بهترين اسپيكر ميكرولب كه ارتفاع هركدام از اسپيكرهايش به 83 سانتي‌متر مي‌رسد. در قامت هركدام از اين يونيت‌ها، ساب ووفرهاي 8اينچي و ميدرنج هاي 6.5 اينچي كه با كيفيت مطلوبي ساخته شده‌اند، تعبيه شده است. دكمه ها و كنترل هاي پنل اين محصول به صورت تاچ طراحي و اجرا شده اند اين امر باعث مي‌شود بتوانيد با راحتي بيشتري از اين سيستم استفاده كنيد. اين سيستم صوتي، درگاه USB با قابليت پخش فايل هاي تصويري تا فرمت HD است كه براي كاربران امكان اتصال فلش‌مموري را فراهم مي‌كند؛ همچنين مي‌توانيد كارت حافظه‌ي SD خود را به اين دستگاه متصل كنيد. ، براي آن دو عدد ورودي ميكروفون در نظر گرفته شده است تا براحتي ميكروفون خود را به دستگاه متصل كنيد. اين پخش‌كننده داراي يونيت‌هايي خوش‌ساخت با دوام و مقاومت بالاست تا كاربرانش را تا مدت‌زمان بيشتري همراهي كند. طراحي جذاب نمايشگر بزرگ و نورهاي ال‌اي‌دي محو ، دكمه‌هاي لمسي با مقايسه‌ي اين مدل با ساير محصولات صوتي حرفه‌اي؛ همچنين همراه اين اسپيكر، يك عدد ميكروفون بيسيم ارائه مي‌شود تا بتوانيد در صورت نياز، صداي خود را از اسپيكرها پخش كنيد. براي اين مدل اتصال بي‌سيم بلوتوث در نظر گرفته شده است. مي‌توانيد با استفاده از آن، فايل‌هاي صوتي خود را از موبايل يا پخش‌كننده‌هاي موسيقي ديگر بدون اتصال كابل به اين اسپيكرها منتقل كنيد.همچنين با اتصال به اپليكيشن BT LINK در اين محصول لذت گوش دادن به موسيقي براي شما چند برابر شده و ضمن مديريت تمام اجزاي صدا مي توانيد براي اولين بار رنگ نور زمينه اسپيكر را با محيط پيرامون خود هماهنگ نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۲۲ توسط:مريم موضوع:

بهترين لپ تاپ هاي دانشجويي 2020

بهترين لپ تاپ براي دانشجويان الزاما ارزان ترين ها نيستند. البته قيمت جزو يكي از مهمترين ويژگي ها در انتخاب است اما بالاخره لپ تاپ يك دانشجو بايد امكانات و قابليت هايي داشته باشد كه ممكن است در لپ تاپ هاي ارزان قيمت يافت نشود.در انتخاب لپ تاپ دانشجويي نكاتي بايد در نظر گرفته شود. سرعت و قدرت مناسبي داشته باشند و البته باتري تحمل چند ساعت استفاده دانشجو در روز را داشته باشد. پورت ها و امكانات كافي براي استفاده هاي متنوع مانند برگزاري سمينارها را داشته باشند. در نهايت قدرت گرافيكي حتي محدود براي بازي كامپيوتري در كنار كارهاي درسي مي تواند يك مزيت باشد.در اين مطلب به بهترين لپ تاپ هاي دانشجويي موجود در سال 2020 با در نظر گرفتن نيازهاي مختلف مي پردازيم. از كروم بوك هاي نسبتا ارزان قيمت تا لپ تاپ هاي قدرتمند مجهز به سيستم عامل هاي ويندوز 10 و مك !

لپ تاپ Huawei Matebook 13پردازنده مركزي: 8th-generation Intel Core i5 - i7پردازنده گرافيكي: Intel UHD Graphics 620, Nvidia GeForce MX150رم: 8GBصفحه نمايش: 13.3-inch 2K (2,560 x 1,440) with touch panelحافظه: 256GB - 512GB SSDنقاط قوت:
+ بسيار به صرفه
+ سخت افزار قدرتمند
نقاط ضعف:
- محدوديت رم به 8 گيگابايت
ما از طرفداران بزرگ لپ تاپ هايي هستيم كه مي توانند تعادل خوبي بين قيمت و عملكرد برقرار كنند و Huawei Matebook 13 از هر لپ تاپي در سال 2019 به اين مهم نزديك تر است. اين لپ تاپ سبك و كم حجم براي حمل در كوله پشتي بسيار مناسب است، مخصوصا وقتي كه عجله داريد از محلي به محل ديگر بدويد! اما در عين حال سريع و مقرون به صرفه نيز هست. اين اولترابوك بدون آسيب زياد به حساب بانكي تان توانايي انجام تمام كارهايتان را خواهد داشت. البته اگر ميخواهيد در تمام روز استفاده كنيد، حتما شارژر همراه داشته باشيد، زيرا عمر باتري آن پايين تر از حد انتظار است. با اين حال شكي نيست كه Huawei Matebook 13 شايسته بهترين جايگاه در ليست ماست.

2. لپ تاپ Dell XPS 13
پردازنده مركزي: 8th-generation Intel Core i3 - i7پردازنده گرافيكي: Intel UHD Graphics 620رم: 8GBصفحه نمايش: 13.3-inch FHD (1,920 x 1,080; non-touch) – UHD (3,840 x 2,160; touchscreen)حافظه: 128GB – 2TB SSDنقاط قوت:
+ محل قرارگيري مناسب وبكم
+ قدرتمند
نقاط ضعف:
- تغييرات نه چندان محسوس نسبت به نسل قبل
لپ تاپ پرچم دار دل همواره به عنوان يكي از بهترين لپ تاپ هاي دانشجويي و علاوه بر آن يكي از ايده آل ترين دستگاه ها براي تمامي افراد حرفه اي و معمولي و كاربري روزمره است. سال گذشته دل اين لپ تاپ را با كانفيگ هاي متفاوت عرضه كرد تا برخي مدل هاي آن گزينه هاي به صرفه براي دانشجويان باشد. دل همچنين به رفع بزرگترين مشكل از لپ تاپ سري XPS يعني وبكم دست زده و آن را به جاي هميشگي و البته بهترين مكان يعني بالاي نمايشگر منتقل كرده است. اين بدان معني است كه خانواده و دوستان شما هنگام گپ زدن با شما لازم نيست به بيني شما خيره شوند!

3. كروم بوك Google Pixelbook Go
پردازنده مركزي: Intel Core m3 – i7پردازنده گرافيكي: Intel UHD Graphics 615 (300MHz)رم: 8GB – 16GBصفحه نمايش: Full HD Display – 4K Ultra HD Molecular Displayحافظه: 64GB – 256GB SSDنقاط قوت:
+ طول عمر باتري عالي
+ كيبورد با كيفيت
نقاط ضعف:
- نداشتن احراز هويت بايومتريك
آيا منتظر روزي بوديد كه بالاخره بتوانيد يك پيكسل بوك گوگل خريداري كنيد؟ خبر خوب اينكه با انتشار Google Pixelbook Go انتظار شما تمام شد. البته آن دستگاه لاكچري كه در رويا داريد نيست، اما عاشق آن خواهيد شد مانند ما كه در مدتي كه با آن كار كرديم عاشقش شديم! طول عمر باتري فوق العاده به همراه كيبورد و وبكم با كيفيت پارامترهايي هستند كه كمتر در لپ تاپ هاي با قيمت متوسط و پايين تر ديده مي شوند. و اين تازه شروع ماجراست!

4. لپ تاپ Surface Laptop 2
پردازنده مركزي: 8th-gen Intel Core i5-i7پردازنده گرافيكي: Intel UHD Graphics 620رم: 8GB – 16GBصفحه نمايش: 13.5-inch, 2256 x 1504 PixelSense touch displayحافظه: 128GB – 1TB SSDنقاط قوت:
+ قدرت عالي نسبت به نسل قبل
+ ويندوز نسخه كامل
نقاط ضعف:
- نبود پورت Thunderbolt 3
در حالي كه لپ تاپ سرفيس يكي از بهترين لپ تاپ ها براي دانشجويان بود، اما عملكرد ضعيف، كمبود پورت ها و وجود ويندوز 10 اس از نقاط ضعف اصلي آن بود. خوشبختانه لپ تاپ سرفيس 2 به استثناء درگاه ها به نسبت نسل قبلي خود بهبودهاي قابل توجهي يافته است. اينك با نسخه كامل ويندوز 10، نسل هشتم پردازنده اينتل و به همراه رنگ مشكي آن عرضه شده است. اي كاش يك پورت USB-C هم داشت. با اينحال تمامي كارهايتان را با اين لپ تاپ به راحتي مي توانيد انجام دهيد.

5. لپ تاپ Microsoft Surface Go
پردازنده مركزي: Intel Pentium Gold 4415Yپردازنده گرافيكي: Intel HD Graphics 615رم: 4GB – 8GBصفحه نمايش: 10-inch, 1,800 x 1,200 (217 ppi; 3:2 aspect ratio) PixelSense touch displayحافظه: 64GB eMMC – 128GB SSDنقاط قوت:
+ به صرفه
+ كيفيت ساخت عالي
نقاط ضعف:
- پردازنده مركزي ضعيف
حتي اگر در بازار به دنبال يك لپ تاپ دانشجويي كه توازني بين قيمت و قدرت برقرار كند هستيد، ضرري ندارد توجهي هم به شيك بودن لپ تاپ داشته باشيد. Microsoft Surface Go فقط يكي از زيباترين تبلت هاي ويندوزي بازار نيست، در واقع از زيباترين دستگاه هاي موجود در بازار است. گول سخت افزار كم مصرف آن را نخوريد، مايكروسافت اين دستگاه را طوري مهندسي كرده كه كليه كارهاي عمومي شما را به راحتي انجام دهد.

6. لپ تاپ Acer Swift 3 (2019)
پردازنده مركزي: 8th-generation Intel Core i3 – i7پردازنده گرافيكي: Intel UHD Graphics 620رم: 8GBصفحه نمايش: 13.3" Full HD (1920 x 1080) 16:9 IPSحافظه: 128GB – 512GBنقاط قوت:
+ قيمت مناسب
+ بسيار سبك
نقاط ضعف:
- اسپيكرهاي ضعيف
- طول عمر باتري ضعيف
خريداران با بودجه كم كه به دنبال اولترابوك با قيمت مناسب هستند نميتوانند اين لپ تاپ را ناديده بگيرند. لپ تاپ 13 اينچي ايسر قدرت كافي براي كارهاي توليدي را نيز دارد، بنابراين گزينه اي مناسب براي زمان هاي كار و سفر است. البته باتري، كيبورد و اسپيكرهاي آن مي­توانست بهتر باشد. اما با اينحال نسبت به قيمت گزينه مناسبي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۳۵ توسط:مريم موضوع:

راهنماي خريد بهترين اسپيكر بلوتوثي و پاور بانك

اسپيكر بلوتوثي نوعي بلندگوي كوچك است كه منبع تغذيه آن باتري است. با توجه به اين موضوع كه امروزه اكثر مردم از تلفن‌هاي هوشمند استفاده مي‌كنند، بايد بگوييم كه در هر زمان و مكاني مي‌توانند با استفاده از گوشي خود به موسيقي مورد علاقه خود گوش دهند. قطعا شما هم مي‌دانيد كه اسپيكرهاي گوشي، تبلت قدرت و كيفيت اسپيكرها را ندارد.
به گزارش ايسنا، بنابر اعلام فروشگاه اينترنتي سبز موبايل، اسپيكر بلوتوثي اين امكان را به شما مي‌دهند كه با دوستان و اعضاي خانواده خود زماني كه به طبيعت گردي مي‌رويد و يا دور هم جمع مي‌شويد، با استفاده از اين اسپيكرها مي‌توانيد به موسيقي لذت بخشي به صورت همزمان گوش دهيد.

اسپيكر بلوتوثي چه ماركي خوبه

 اسپيكر بلوتوثي خوب و با كيفيت چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد؟براي خريد يك اسپيكر خوب و با كيفيت حتما چك ليستي از معيارهاي خود تهيه كنيد تا از خريد خود رضايت كافي را داشته باشيد. براي خريد يك اسپيكر بلوتوثي خوب و با قيمت مناسب مي‌توانيد به صفحه خريد اسپيكر بلوتوثي فروشگاه اينترنتي موبايل سبز مراجعه كنيد و با مشاهده انواع مختلف اسپيكرها در سايزهاي مختلف و برندهاي مختلف يكي از آن‌ها را با توجه به بودجه و معيارهاي خود خريداري كنيد. با ما همراه باشيد تا با ويژگي‌هاي يك اسپيكر خوب آشنا شويد. پورت كارت حافظهبا توجه به اين موضوع كه اسپيكرها يك وسيله كاملا مجهز هستند كه در شرايط ضروري باعث رفع نياز كاربر مي‌شوند بنابراين اسپيكري خوب است كه حتما از شيار كارت حافظه برخوردار  باشد. در غير اين صورت ديگر نمي توان به آن اسپيكر صفت خوب بودن را داد. البته ناگفته نماند كه اكثر اسپيكرهاي بلوتوثي از كارت حافظه و رم پشتيباني مي‌كنند. صفحه نمايشمعمولا صفحه نمايش اسپيكرهاي پرتابل به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند. برخي از اسپيكرهايي كه داراي صفحه نمايش هستند، اين صفحه نمايش تنها قادر به نشان دادن ميازن شارژ باقي مانده باتري اسپيكر است. همچنين تعدادي از اسپيكرها هم در بازار وجود دارند كه ال سي دي آن‌ها تنها جنبه زيبايي و روشنايي تا حد بسيار كمي را دارا هستند. البته بايد بگوييم اسپيكرهايي كه داراي صفحه نمايش هستند، قيمت بيشتري نسبت به اسپيكرهاي معمولي دارند و هرچه امكانات صفحه نمايش نيز بيشتر باشد، به طبع قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود. پشتيباني بردمنظور از برد همان فاصله اي است كه ميان اسپيكر و گوشي برقرار مي‌شود. يعني اگر گوشي شما با بلوتوث به اسپيكر متصل شده باشد، از فاصله تعريف شده براي اسپيكر گوشي از آن دورتر شود، صداي اسپيكر به طور كامل قطع و يا قطع و وصل خواهد شد. معمولا اسپيكرها داراي برد 8 تا 15 متر هستند. ظرفيت باترييكي از مهمترين معيارهايي كه در زمان خريد يك اسپيكر بلوتوثي بايد به آن توجه داشته باشيد، ظرفيت باتري آن است. زيرا اين مدل از اسپيكرها بدون نياز به برق مورد استفاده قرار مي‌گيرند و ظرفيت باتري آن‌ها نشان دهنده اين است كه چند ساعت مي‌توانيد از اسپيكر استفاده كنيد. البته ناگفته نماند كه مقايسه باتري اسپيكرها كار چندان درستي نيست. زيرا ممكن است كه با يك اسپيكر با باتري 4400 ميلي آمپر تنها 9 موسيقي گوش داد اما با يك اسپيكر 1400 ميلي آمپر 12 ساعت بتوانيم از گوش دادن به موسيقي دلخواه خود لذت برد.نكته جالب اينجاست با توجه به اينكه تفاوت چشمگيري ميان اين دو باتري است، اما بلندگوي اسپيكري كه ظرفيت باتري آن كمتر است، توان بيشتري نيز دارد. دليل اين موضوع اين است كه آن دسته از اسپيكرهايي كه در سايز كوچكتري طراحي مي‌شوند، بلندگويي كه براي آن‌ها در نظر گرفته شده است، به انرژي كمتري نياز دارد پس باتري كمتري نيز مصرف مي‌كند.در كنار تمامي موارد بيان شده در اين مطلب بايد به معيارهاي ديگري همچون:مقاومت اسپيكر در برابر آب و خاكوزن اسپيكربرخورداري از راديو و ميكروفونو ....توجه داشته باشيد. تا بتوانيد مناسب‌ترين اسپيكر را با توجه به نياز و معيارهاي خود تهيه كنيد و از خريد خود رضايت كافي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۸ توسط:مريم موضوع:

فرش كاشان طرح ماهي

فرش طرح ماهي يكي از زيباترين فرش هاي موجود است كه در اين مقاله انواع و ليست بهترين فرش هاي طرح ماهي را به همراه مشخصات و قيمت معرفي خواهيم كرد. اگر شما هم به دنبال فرش ماشيني طرح ماهي هستيد در ادامه با ما همراه باشيد.
فرش طرح ماهي چيست؟قيمت فرش ماشيني طرح ماهي بسته به نوع شانه و تراكم آن يا از كدام كارخانه فرش كاشان بافته مي شود متفاوت است.
طرح ماهي مانند فرش افشان از معدود طرحهاي اصيل ايراني است كه بافت آن در كليه شركتهاي فرش ماشيني با دستگاههاي مختلف بافندگي با شانه و تراكم متفاوت توليد مي شود.
مقاله پيشنهادي براي مطالعه: فرش پتينه چيست؟ خريد فرش ماشيني پتينه اينترنتي ارزان
اين طرح را در فرش دستباف تبريز به وفور مي توان يافت اما بافت مدل دست بافت اين فرش محدود به تبريز نيست و تقريباً در همه شهرهاي كشور در زمينه بافت فرش دستباف توسط اين طرح محبوب ايراني بافته مي شود.
در صنعت فرش ماشيني ، ارزان بودن و زيبايي فرش هاي طرح ماهي باعث محبوبيت بسيار بالاي آنها شده و فروش خوبي دارند.
مقاله پيشنهادي براي مطالعه: فرش خشتي ماشيني و دستباف +15 مدل جديد
انواع فرش طرح ماهيطرح ماهي در واقع يك طرح ساده و خاص است اما به دليل علاقه ايرانيان به اين طرح زيبا ، طراحان فرش هر ساله با الهام از طرح اصلي خود طرح هاي مختلفي را طراحي مي كنند و به مرحله توليد مي رسند كه اين طرح ها شامل نقشه هاي زير است:
فرش طرح ماهي سنتيفرش طرح ماهي درباريفرش طرح ريزماهي يا فرش ريزه ماهيفرش طرح ماهي بيجارفرش طرح ماهي موجفرش طرح تيغ ماهيفرش ماشيني طرح ماهي خويفرش طرح شاه ماهيفرش طرح هريس ماهيعلاوه بر نقشه هاي ذكر شده ، ممكن است طرح هاي ديگري نيز با الهام از همان نقشه اصلي فرش ماهي وجود داشته باشد كه ذكر نشده اند زيرا كمتر شناخته شده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۷:۵۸ توسط:مريم موضوع:

معرفي ۵ اسپيكر خانگي كه قيمت و كيفيت را باهم دارند!

حالا كه تا اينجاي مقاله با همراه بوديد و با مشخصاتي كه بايد قبل از خريد اسپيكر در نظر داشته باشيد، كاملا آشنا شديد، مي‌خواهيم ۵ اسپيكر خانگي خوش قيمت و قدرتمند را به شما معرفي كنيم.
اسپيكر بلوتوث انكر مدل A3161 SoundCore Flareاگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه پس از يك هفته كاري سخت، آخر هفته‌هاي خود را به دورهمي مي‌گذرانيد، اين اسپيكر بلوتوث گزينه بسيار مناسبي براي شماست. اين اسپيكر با توان خروجي دوازده وات و قابليت رقص نور به مهماني‌هايتان جلوه‌اي خاص مي‌بخشد. شما از طريق كابل و يا بلوتوث، به راحتي مي‌توانيد دستگاه‌هاي خود را به اين اسپيكر متصل كنيد و تا ۱۲ ساعت بدون وقفه و اينكه نگران خالي شدن باتري باشيد به موسيقي‌هاي دلخواهتان گوش داده و حال و هواي خود و مهمانانتان را عوض كنيد. اما كمي هم از ويژگي هاي ظاهري اين محصول بگوييم؛ اسپيكر بلوتوث A3161 به صورت استوانه‌اي طراحي شده تا جاي زيادي را اشغال نكرده و به راحتي بتوانيد آن‌را درون كيف خود جابجا نماييد. نكته قابل توجه اين اسپيكر نيز ضد آب بودن آن است كه تا عمق يك متري به مدت ۳۰ دقيقه دوام مي‌آورد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2305با اين اسپيكر بلوتوث شادي را به مهماني‌هاي خود دعوت مي‌كنيد! TS 2305 داراي دو بلندگو با توان ۱۵ وات است و مي‌توانيد موسيقي‌هاي دلخواهتان را با كيفيتي چند برابر از قبل گوش دهيد. نحوه اتصال به اين اسپيكر خانگي نيز، بسيار راحت و از طريق كابل AUX، بلوتوث و يا درگاه USB مي‌باشد. اين محصول داراي باتري ليتيوم يوني با ظرفيت ۷۲۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي است كه تا ساعت‌ها بدون دغدغه بتوانيد به موسيقي‌هاي دلخواه خود گوش دهيد. نكته قابل اهميت در اين اسپيكر بلوتوث طراحي آن است كه داراي دستگيره‌اي براي حمل راحتتر مي‌باشد، همچنين وزن و ابعاد آن هم به صورتي است كه جابجايي آن به راحتي انجام شود؛ البته در كيف جا نمي‌شود اما حمل آن خيلي هم سخت نيست!. البته اين را هم بگوييم كه اين اسپيكر بلوتوث قابليت مكالمه ندارد، يعني اگر در حين پخش موسيقي گوشي شما زنگ بخورد نمي‌توانيد از طريق اين محصول مكالمه داشته باشيد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2397اسپيكر بلوتوث عضو جدايي ناپذير پيك نيك‌هاي شما خواهد شد! فرض كنيد يك روز تعطيل را مي‌خواهيد همراه خانواده و يا دوستان خود در طبيعت بگذرانيد. تمام وسايل را آماده مي‌كنيد، فقط يادتان نرود كه اسپيكر بلوتوث تسكو خود را هم در سبد وسايل گذاشته و با خود ببريد تا لذت بردن از روزتان تكميل شود.
اين محصول داراي يك بلندگوي بزرگ با توان ۷ وات و دو بلندگوي كوچكتر با توان ۳٫۵ وات است و موسيقي‌هاي شما را با بالاترين كيفيت و واضح ترين صدا پخش مي‌كند. اين اسپيكر خانگي از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، پورت USB و يا كارت حافظه به گوشي، تبلت و … متصل شده و خيلي راحت تا ۱۰ ساعت بدون وقفه محافل شما را گرم مي‌كند. اين محصول نه تنها يك اسپيكر است بلكه راديو، ساعت و يك استند موبايل نيز مي‌باشد؛ بله! تمام اين ويژگي‌ها در قالب يك اسپيكر خانگي است! راستي، TS 2397 قابليت مكالمه تلفني هم دارد، يعني شما مي‌توانيد به راحتي به تماس‌هايتان پاسخ دهيد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2315اگر شما فردي هستيد كه عادت داريد صبح كه از خواب بيدار مي‌‍شويد موسيقي گوش دهيد تا شب كه مي‌خوابيد، حتما بايد براي تهيه يك اسپيكر خانگي اقدام كنيد. اين اسپيكر بلوتوث تسكو با طراحي زيبا مي‌تواند از وسايل جذاب و پركاربرد منزل شما به حساب بيايد؛ چرا كه قابليت تنظيم ساعت و آلارم را هم دارد. اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2315 داراي دو بلندگو با توان ۵ وات است و از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، پورت USB و يا كارت حافظه به موزيك پليرهايتان متصل مي‌شود و موسيقي‌هاي مورد علاقه شما را با كيفيت صداي خوبي پخش مي‌كند. اين اسپيكر بلوتوث داراي يك باتري پرقدرت ۱۸۶۵۰ ميلي آمپر ساعتي بوده كه مي‌تواند تا ساعت‌ها در خدمت آرامش و شادي شما باشد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2394اسپيكر بلوتوث ها از ملزومات سفر به حساب مي‌آيند! اين اسپيكر خانگي با طراحي خاص و جمع و جور خود مي‌‍تواند گزينه بسيار مناسبي براي همسفر بودن باشد. همچنين با ابعاد و وزن سبكي كه دارد قابل حمل بوده و به راحتي مي‌توانيد آن را با خود هرجايي ببريد. اين محصول داراي دو بلندگو با توان ۵ وات است كه كيفيت صداي خوبي را براي شما به ارمغان مي‌آورد.
اين اسپيكر خانگي علاوه بر اينكه اسپيكر بلوتوث است، ساعت، زنگ هشدار و راديو نيز مي‌باشد؛ همچنين قابليت پاسخگويي به تماس را هم دارد تا به راحتي بتوانيد مكالمه هم داشته باشيد. باتري اين اسپيكر بلوتوث ۱۲۰۰ ميلي آمپر است و چند ساعت بدون وقفه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. اين را هم بگوييم كه وصل شدن به اين محصول بسيار راحت بوده و از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، كابل USB و كارت حافظه مي توانيد به آن متصل شويد.
سخن پايانيهمانطور كه مي‌بينيد، خريد اسپيكر خانگي آنچنان كار راحتي هم نيست؛ اسپيكر بلوتوثي كه صداي موسيقي مورد علاقه‌مان را با بهترين كيفيت بتواند پخش كند، داراي باتري قدرتمندي باشد كه وسط مهماني خاموش نشود، توان خروجي بالا و طراحي زيبا داشته و در عين حال جمع و جور و قابل حمل باشد و … . تمام اين‌ها نكاتي است كه بايد قبل از خريد اسپيكر به آن‌ها دقت كنيم. همچنين هنگام خريد اسپيكر خانگي با دريايي از مدل‌ها و برندها مواجه خواهيد شد. اما اگر نكاتي را كه در اين مقاله به آن‌ها اشاره كرديم مطالعه كرده باشيد، به راحتي مي‌توانيد محصول مورد نظرتان را انتخاب و براي خريد آن اقدام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۲۸ توسط:مريم موضوع: