تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

راهنماي خريد بهترين هديه ها براي مردان

يكي از لذت بخش ترين كارهاي دنيا ، كادو گرفتن و هديه دادن است كه شايد در نظر اول بسيار ساده به نظر برسد اما وقتي در بطن ماجرا وارد مي شويم ، مي بينيم يكي از كارهاي سخت و پيچيده است.

هديه براي مرد

در بيشتر مواقع بهترين هديه براي مردان اين آقايان هستند كه براي خانم ها هديه تهيه مي كنند و خودشان متاسفانه كمتر شانس كادو گرفتن پيدا مي كنند . مردان برخلاف زنان هديه هاي كاربردي را بيشتر مي پسندند پس بايد براي خريد هديه باب ميل‎شان دقت بيشتري به خرج دهيم.

در اين بخش از نمناك مي خواهيم درباره هدايايي كه آقايان را خوشحال مي كند با شما صحبت كنيم ، اگر مناسبتي در پيش داريد و يا مي خواهيد از زحمات عشقتان تشكر كنيد ، يك هديه در خور شان او بخريد و او را خوشحال كنيد.

كادوي خاص

چه هديه اي براي مردان مناسب است؟

هديه براي مرد؛ بهترين هديه براي آقايون چيست

هديه براي مرد خجالتي‎

افراد خجالتي بسيار كم حرف مي زنند و در حواب سوال شما كوتاه ترين پاسخ را مي دهند. اين افراد اعتماد به نفس پاييني دارند و با ديگران به خوبي ارتباط برقرار نمي كنند و تنهايي را به بودن در جمع تر جيح مي دهند.

هديه گرفتن حس خوبي به آنها مي دهد و مناسب ترين هديه براي آنها كتاب مورد علاقه شان و يا موزيك پلير يا هندزفري است زيرا آنها در تنهايي كتاب مي خوانند و از شنيدن موسيقي لذت مي برند.

هديه براي مرد فرورديني

بهترين هديه براي مرداني با احساسات متفاوت

هديه براي مردان ولخرج

ولخرج ها افرادي هستند كه بدون هيچ حساب و كتاب و مديريتي پول شان را خرج مي كنند و خرج كردن را به امنيت مالي ترجيح مي دهند . هديه هاي بزرگ با تزئينات پر زرق و برق و تعداد بيشتر كادو آنها را بيشتر از هديه هاي كوچك گران قيمت خوشحال مي كند .

شما مي توانيد براي اين افراد هديه هايي مثل يك دسته گل بزرگ، قاب عكس و وسايل تزييني جالب و شيك و حتي يك شكلات خوشمزه با بسته بندي خاص تهيه كنيد.

هديه براي مرد 50 ساله

چه هديه اي به مردان بدهيم كه خوششان بيايد؟

هديه براي مرد ساده و بي ريا

اين افراد خوش بين و مثبت انديش و صادق و تا حدودي زودباورند و روح زندگي در آن ها جريان دارد. اين افراد نيازي به چيزهاي اضافي براي خوشحال بودن ندارند و همه چيز را ساده مي گيرند و خوشبختي و شادي را در درون خود جست وجو مي كنند.

هر هديه اي آنان را خوشحال مي كند و شما مي توانيد هر چيزي از خوردني ها گرفته تا پوشيدني و لوازم كار و منزل به آنها هديه كنيد و فقط لازم نيست سراغ هداياي خيلي خاص و جذاب برويد.

هديه ارزان قيمت براي مرد

هديه اي متناسب با روحيات براي مرد

هديه براي مرد سختگير و جدي

اين افراد زياد اهل ابراز احساسات نيستند و در زندگيشان هدف و خط ثابت دارد و در راستاي آن قدم بر مي دارند . شخصيت هاي سختگير و جدي هرگز در كارشان از اين شاخه به آن شاخه نمي پرند .

براي هديه گرفتن ابتدا بايد شخصيت اين افراد را بشناسيد مثلا اگر اهل ورزش است براي او يك وسيله ورزشي، اگر اهل مطالعه است يك كتاب، اگر به انجام كارهاي فني علاقه دارد يك ابزار كارآمد، اگر به دنياي هنر علاقه مند است يك اثري هنري و اگر به حوزه ديجيتال علاقه مند است يك وسيله ديجيتالي به او هديه دهيد و هيچگاه به او لباس هديه ندهيد شايد سليقه تان را نپسندد.

كادو خاص

كدام هديه براي كدام مرد

هديه براي مرد حسابگر

افرا حسابگر و خسيس زياد اهل پول خرج كردن نيستند و با خرج كردن پول مضطرب مي شوند . اين افراد هديه گران قيمت را نمي پسندند زيرا فكر مي كنند براي برگشت هديه پولشان به باد مي رود ! پس بهتر است براي آنها هديه كاربردي و ارزان قيمت مانند

محصولات آرايشي، بهداشتي، لباس، كيف، كفش و لوازم كاربردي منزل هديه دهيد و او را از خريدن آن چيز راحت كنيد . هيچگاه به اين افراد وسايل غيرقابل استفاده مانند وسايل تزئيني و مجسمه ندهيد.

منبع:

https://namnak.com/هديه-براي-آقايان.p64935


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۱:۵۹ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :