تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

ماگ حرارتي فانتزي و زيبا

اگر دوستدار نوشيدني‌‌هاي گرم هستيد در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي نكات مربوط به ماگ حرارتي بپردازيم. داشتن يك ماگ با كيفيت سبب مي‌‌شود كه از نوشيدن قهوه، چاي و يا هر نوشيدني گرم ديگر، نهايت لذت را ببريد.
ماگ از جمله وسايل كاربردي آشپزخانه است كه علاوه بر استفاده براي نوشيدن، مي‌‌تواند جنبه‌‌ي تزئيني نيز داشته باشد. ماگ حرارتي ممكن است با نام‌‌هاي ديگري همچون ليوان حرارتي و يا ليوان جادويي نيز خوانده شود، نحوه‌‌ي كار آن بدين صورت است كه در ابتدا كه داخل ليوان خالي است و در دماي معمولي اتاق قرار دارد، طرح روي ماگ، كاملا مشكي است اما وقتي كه داخل آن نوشيدني داغ مي‌‌ريزيد، كم كم طرح مشكي محو شده و طرح چاپ شده بر روي آن نمايان مي‌‌گردد.
نكات مربوط به خريد ماگ حرارتيماگ حرارتي همان ليوان بزرگ دسته داري است كه به وسيله‌‌ي گرماي حاصل از نوشيدني، طرح روي آن ظاهر مي‌‌شود. حال به بررسي نكات مربوط به خريد ماگ حرارتي مي‌‌پردازيم:
مي‌‌تواند به عنوان يك هديه‌‌ي منحصر به فرد، براي دوستان خريداري شود، البته بايد اين نكته را در نظر گرفت كه طرحي ك بر روي ماگ حرارتي قرار دارد، متناسب با سليقه‌‌ي وي باشد.
جنس آن معمولا از سراميك و يا استيل بوده كه هنگام خريد بايد دقت داشته باشيد كه از استحكام كافي برخوردار باشد و داراي ترك يا قطر بسيار نازك نباشد. جنس استيل از استحكام بيشتري نسبت به سراميك برخوردار بوده و به همين دليل ممكن است قيمت آن نيز بالاتر باشد. لازم به ذكر است اگر مي‌‌خواهيد در هر مكاني ماگ حرارتي خود را به همراه داشته باشيد، ماگ استيل انتخاب كاربردي‌‌تر است چرا كه اگر از دستتان بيفتد، نمي‌‌شكند.
اگر طرح‌‌هاي موجود در بازار را نمي‌‌پسنديد و يا مي‌‌خواهيد طرحي مخصوص به خودتان داشته باشيد، اهم از تصوير خودتان يا مناظري كه به آن علاقه داريد، امكان چاپ طرح دلخواه بر روي ماگ حرارتي وجود دارد.
قابليت استفاده در مايكروويو، ماكروفر را هنگام خريد بررسي نماييد چون ممكن است بخواهيد نوشيدني خود را درون آن گرم كنيد.
از امكان شستشوي آن به وسيله‌‌ي ماشين ظرفشويي اطمينان حاصل كنيد همچنين توجه داشته باشيد كه طرح‌‌هاي ساده‌‌تر، امكان تميز كردن آن بسيار راحت‌‌تر از طرح‌‌هاي پيچيده است.

https://saripan.ir/%d9%85%d8%a7%da%af-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۵۷ توسط:مريم موضوع:

محافظ صفحه نمايش تلويزيون با قيمت ارزان

محافظ صفحه نمايش تلويزيون يا همان گلس تلويزيون موضوعي كه در اين مقاله ميخواهيم به آن بپردازيم و بهترين مارك هاي محافظ تلويزيون را معرفي كنيم اگر شما هم به دنبال محافظ تلويزيون 49 ايجچي و 55 اينچي و ساير اندازه ها داريد بهتون پيشنهاد ميكنمي اين مقاله را از دست ندهيد.

https://saripan.ir/محافظ-صفحه-نمايش-تلويزيون/

تلويزيون هاي گران قيمت امروز به دليل ضخامت كم نسبت به تلويزيون هاي قديمي آسيب پذيرتر هستند. حساس ترين و شكننده ترين قسمت تلويزيون صفحه نمايش (صفحه) آن است كه در هنگام بازي كودكان با اشيا آسيب مي بيند و ديگر نمي توان از تلويزيون استفاده كرد.

معمولاً شركت ها صفحه تلويزيون شما را تضمين نمي كنند و صفحه تلويزيون قابل تعمير نيست. به همين دليل ، برخي از شركت ها و كارگاه ها محافظ هايي براي صفحه تلويزيون طراحي و توليد كرده اند و اين محافظ شبيه صفحه تلق است كه روي صفحه تلويزيون قرار مي گيرد و از تلويزيون شما محافظت مي كند.

محافظ صفحه تلويزيون چيست؟

محافظ صفحه تلويزيون يك محافظ شفاف است كه به انواع تلويزيون هاي صفحه تخت متصل مي شود تا از آسيب ديدن صفحه تلويزيون مانند شكستگي ، خراش ، اثر انگشت ، كنترل از راه دور و برخورد اسباب بازي جلوگيري كند.

محافظ صفحه نمايش تلويزيون به چه دردي مي خورد؟

اين صفحه در اندازه هاي مختلف متناسب با اينچ صفحه نمايش تلويزيون طراحي و ساخته شده است تا به راحتي روي صفحه قرار گيرد.
محافظ ها با شفافيت بالا علاوه بر افزايش امنيت تلويزيون ، كيفيت تصوير را نيز به ميزان قابل توجهي حفظ مي كنند و در طراحي شيك تلويزيون اختلالي ايجاد نمي كنند.

بنابراين با كمك يك محافظ صفحه نمايش LED هم كيفيت تصوير تلويزيون را خواهيد گرفت و هم مي توانيد از صفحه نمايش به خوبي محافظت كنيد تا بازي كودكان در خانه به تلويزيون برخورد نكند.

اين محافظ صفحه بصورت يكپارچه توسط فناوري روز طراحي شده و از همه مهمتر ، باعث تيره شدن رنگهاي نمايش داده شده نمي شود و ضمن حفظ روشنايي كامل تصاوير ، تلويزيون شما را نيز همراهي مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۴۹ توسط:مريم موضوع:

10 راه حل مفيد براي برخورد با استرس مالي

استرس مالي را چگونه درمان كنيم ؟

براي اكثر افراد بهترين راه براي برخورد با استرس مالي اين است كه درمورد خرج و مخارجتان هوشيارتر عمل كنيد و ديدگاهتان درمورد وضعيت را تغيير دهيد.

 

در زير به نكات و تكنيك‌هايي براي مقاوم كردن خودتان دربرابر استرس مالي اشاره مي‌كنيم:

 

1 – زبانتان را تغيير دهيد
بااينكه ممكن است به نظرتان كليشه‌اي بيايد اما داشتن يك رويكرد مثبت و استفاده از زباني مثبت مي‌تواند واكنش استرس شما را به مسائل مالي در زندگي‌تان تغيير دهد. مثلاً هيچوقت نگوييد كه نمي‌توانيد درآمدتان را بالا ببريد يا بايد مخارجتان را كمتر كنيد. درعوض، بگوييد من مي‌خواهم درآمدم را بالا ببرم و مخارجم را كمتر خواهم كرد. ايجاد تغيير در زبانتان  اولين قدم براي  ايجاد تغيير در نگرش فكري‌تان است.

 

2 – چارچوب فكري‌تان را تغيير دهيد
نگرش شما نسبت به هزينه‌هايتان و حرف زدن در مورد آنها مي‌تواند احساس شما را نسبت به آن تغيير دهد. درمقابل، حسي كه نسبت به پولتان داريد، به شدت براي نحوه مديريت و كنترل شما و برخوردتان با چالش‌هاي مالي اثر مي‌گذارد. به خاطر داشته باشيد كه عمل هميشه مهمتر از فكر و عقيده است.

 

3 – قدرتتان را بشناسيد
به طور كلي، افراد وقتي تصور مي‌كنند كه موقعيتي خارج از كنترلشان است بيشتر استرس مي‌گيرند. به همين علت است كه خيلي‌ها براي سفر با هواپيما احساس ناراحتي مي‌كنند. درمورد پول خودتان، هميشه قدرت ايجاد تغيير را داريد، از اينرو بايد تشخيص دهيد كه انتخاب‌هاي مختلفي پيش رو داريد و مي‌توانيد مشكل مالي‌تان را بهتر كنيد.

 

4 – روي مثبت‌ها تمركز كنيد
به جاي اينكه مدام به اين بپردازيد كه چه چيزي درمورد هزينه‌هايتان اشتباه است، به اين فكر كنيد كه بايد قدردان چه باشيد. ببينيد چه جنبه‌هاي خوبي هم دارد، با مشكلاتتان به آرامي برخورد كنيد و تصميم بگيريد كه از مشكلاتتان درس بگيريد. 

 

5 – در زمان حال زندگي كنيد
خيلي اوقات استرس مالي به دليل فكر كردن به بدترين اتفاق‌هايي است كه ممكن است در آينده رخ دهد. شما مي‌توانيد يك موقعيت را در ذهنتان آنچنان بزرگنمايي كنيد كه كم‌كم احساس كنيد قلبتان درد گرفته و دست‌هايتان شروع به عرق كردن مي‌كنند. به خودتان يادآور شويد كه شما در زمان آينده زندگي نمي‌كنيد در زمان حال هستيد كه كنترل كامل روي آن را داريد.

 

6 – فكر شكست را از خود دور كنيد
هيچوقت تصور نكنيد كه يك مشكل مالي نشانه شكست شخصي يا ضعف است. موقعيتتان هرچه كه باشد، به خودتان يادآور شويد كه چيزي نيست كه ميليون‌ها فرد ديگر در دنيا را تحت‌تاثير قرار نداده باشد. 

 

7 – يك وقفه استرسي ايجاد كنيد
براي اينكه استرس را به طريقي سالم از ذهنتان دور كنيد، يك تصميم قطعي بگيريد. بازي كردن با فرزندتان يا حيوان‌خانگي‌تان، دويدن يا پياده‌روي، لذت بردن از يك سرگرمي، تماشاي فيلم، گوش دادن به موسيقي يا انجام يوگا مي‌تواند كمكتان كند.

 

8 – كمك مالي بگيريد
حرف زدن با يكي از دوستان عاقل، يكي از اعضاي خانواده يا يك متخصص مالي مي‌تواند به شما كمك كند گزينه‌ها و راه‌حل‌هاي خودتان درمورد مشكلات مالي‌تان را بهتر بررسي كنيد. كار كردن با متخصص مالي، هوشيارانه‌ترين راه براي افتادن روي غلطك و احساس كنترل و خوش‌بيني بيشتر نسبت به موقعيتتان است.

 

9 – بدهي‌هايتان را كاهش دهيد
اگر بدهي‌ها موجب استرستان شده‌اند، براي ايجاد يك برنامه خرج و مخارج تصميم جدي بگيريد تا بتوانيد بدهي‌هايتان هر چه زودتر پرداخت كرده و خلاص شويد. سعي كنيد پرداخت بدهي‌هايتان پايين‌تر از ۴۰٪ درآمد خالص‌تان باشد.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/10-راه-حل-مفيد-برخورد-با-استرس-مالي.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۶:۳۶ توسط:مريم موضوع:

اين قانون را به ياد بسپاريد

قوانيني براي موفقيت در زندگي

 

بر هر چيز كه تمركز كنيم، انرژي آن را دريافت مي‌كنيم.

 

مثلا” از صبح شروع مي‌كنيم.

از خواب بيدار مي‌شويم، مسواك مي‌زنيم و در همان حال به صد چيز ديگر فكر مي‌كنيم غير از مسواك زدن. بعد صبحانه مي‌خوريم در حالي كه فكرمان هزار جاي ديگر است، بعد … در واقع هر كاري كه داريم انجام مي‌دهيم به همه چيز فكر مي‌كنيم غير از همان كار. اين باعث مي‌شود انرژي پنهان كارها را دريافت كه نمي‌كنيم، هيچ! مقدار زيادي از انرژي ذخيره شده‌مان را بي‌جهت خرج مي‌كنيم!

شايد از مراسم چاي در چين يا ژاپن شنيده باشيد. آن در واقع يك نوع مراقبه در لحظه ابدي اكنون است.

 

 

تمرين‌هايي براي درك و لذت بردن در لحظه ابدي اكنون :

تمرين ١: براي خودتان يك استكان چاي بريزيد. با دقت سعي كنيد فقط به كاري كه داريد انجام مي‌دهيد، فكر كنيد. بعد در يك جاي آرام بنشينيد و با آرامش چاي را ميل كنيد. به اين فكر كنيد كه با هر جرعه چاي، همه انرژي موجود در آن را دريافت مي‌كنيد و لذت مي‌بريد. به لحظه لحظه خوردن چاي دقت كنيد (اگه فكر ديگري به ذهن‌تان رسيد، خودتان را شماتت نكنيد. فقط آرام سعي كنيد دوباره به خوردن چاي برگرديد). بعد از اتمام، حتما” در دفتر مراقبه از خودتان تشكر كنيد.

 

تمرين ٢: مراقبه كنيد در زمان مسواك زدن فقط به مسواك زدن‌تان فكر كنيد. سعي كنيد از اين كار لذت ببريد.

 

تمرين ٣: مراقبه كنيد زمان خوردن غذا فقط به خوردن غذا فكر كنيد. مجسم كنيد با هر لقمه، انرژي موجود در غذا به همه سلول‌هاي بدن‌تان مي‌رسد. از هر لقمه آن لذت ببريد.

 

نكته: غذايي كه با مراقبه خورده مي‌شود هرگز باعث چاقي‌هاي موضعي نمي‌شود. در واقع وقتي ما غذا مي‌خوريم در حالي كه به صد چيز غير از خوردن غذا فكر مي‌كنيم، باعث انباشته شدن آن در جاهاي نامناسب مي‌شويم. بر عكس اين مسئله نيز صادق است. يعني كساني كه هر چيزي كه مي‌خورند، چاق نمي‏شوند.

 

اگر بر غذا خوردن، آگاهانه مراقبه كنيد، همه انرژي موجود در غذا را دريافت مي‏كنيد. حتي مي‌توانيد مجسم كنيد كه دوست داريد غذا در چه قسمتي از بدن شما باعث چاقي شود! وقتي غذا مي‌خوريد در درون‌تان با لقمه‌هاي‌تان صحبت كنيد! از لقمه نان و پنير صبح‏‌تان بخواهيد كه همه نيرويش را به شما انتقال بدهد. (اين يكي از مراقبه‌هاي هندوها است!)

 

تمرين ۴: اين تمرين براي سيگاري‌هاست. اگر روي كشيدن هر سيگار مراقبه كنيد، خيلي زودتر ارضا مي‌شويد و به تدريج تعداد سيگارها‌تان كم و كمتر مي‌شود.
به تدريج خودتان را عادت بدهيد كه هر كاري كه داريد انجام مي‌دهيد، فقط به آن فكر كنيد و تصور كنيد با اين كار همه انرژي نهفته در آن كار را داريد دريافت مي‌كنيد. خيلي سخت است، اما شدني است! شايد باور‌تان نشود اما به تدريج حتي از كارهايي كه دوست نداشتيد، به شدت لذت مي‌بريد.

 

اين قانون را به ياد بسپاريد: بر هر چيز كه تمركز كنيم، انرژي آن را دريافت مي‌كنيم.

 

يك حكايت:

گوروي (استاد بزرگ) همراه با مريدانش، در جايي بيرون شهر، زندگي مي‌كردند. همه مريد‌انش موظف بودند سال‌ها پيش او زندگي كنند و آموزش ببينند. يك روز يك نفر به آن استاد مراجعه مي‌كند و مي‌گويد شما چگونه به اين قدرت رسيده‌ايد كه مي‌توانيد با نگاه،

 

ديگران را شفا دهيد؟ وقتي من مريد شما شوم، در طي اين همه سال كه بايد پيش شما بمانم، چه تمرين‌هايي انجام ميدهيم؟ در طول روز چه كار مي‌كنيم؟

 

 

استاد جواب مي‌دهد؛ ما صبح ورزش مي‌كنيم. بعد صبحانه مي‌خوريم. بعدكار مي‌كنيم تا ناهار. بعد ناهار مي‌خوريم. كمي استراحت مي‌كنيم ، باز كار مي‌كنيم و شب مي‌خوابيم!

 

شاگرد عصباني مي‌شود و مي‌گويد امكان ندارد! ما همه اين كارها را انجام مي‌دهيم اما قدرت شما را نداريم. استاد مي‌گويد: هرگز شما مثل من اين كارها را انجام نمي‌دهيد. شما صبحانه مي‌خوريد، كار مي‌كنيد، تفريح مي‌كنيد، در حالي كه به چيز ديگري داريد فكر

 

 

مي‌كنيد، اما من وقتي صبحانه مي‌خوريم فقط به خوردن آن فكر مي‌كنيم! وقتي كار مي‌كنم فقط به آن كار فكر مي‏كنيم. وقتي ….. بنابراين شما هيچ انرژي‌اي دريافت نمي‌كنيد! اما من همه انرژي‌هاي موجود در طبيعت را دريافت مي‌كنم و با بخشيدن فقط مقداري از آن به بيمارها، باعث شفاي آنها مي‌شوم!

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/قانون-را-ياد-بسپاريد.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۵:۱۰ توسط:مريم موضوع:

رازهاي رسيدن به خوشبختي

رازهاي رسيدن به خوشبختي و موفقيت

 

12 روش براي رسيدن به خوشبختي و آرامش

 

اول:

گرچه بعضي وقت‏ها به پرخاشگري روي مي‏آوري، اما دوستان مي‏دانند كه در اخلاص و صداقت شما ترديدي وجود ندارد به ياد داشته باشيد كه بي‏تفاوتي و بي‏توجهي، نه تنها مشكلي را حل نمي‏كند بلكه مسائل را پيچيده‏تر و دشوارتر خواهد كرد. بايد بياموزي كه به جاي از اين شاخه به آن شاخه پريدن، ثبات و استمرار را تجربه كرده و به خداوند توكل داشته باشيد.

 

 

دوم:

فضاي خانوادگي خود را با هيچ كجاي دنيا مقايسه نكنيد كه از اين مقايسه كردن چيزي جز سردي نصيبتان نخواهد شد و دلزدگي شما را احاطه مي‏كند. سرمايه خود را به كار اندازيد. از دفن سرمايه هم چيزي عايدتان نخواهد شد، سرمايه خود را به حركت واداريد تا سود مضاعفي نصيبتان شود و از خشم و عصبانيت بپرهيزيد .

 

هميشه نعمت‏هايتان را بشماريد نه محروميت‏هايتان را.

 

سوم:

بي‏‏تفاوتي و بي‏توجهي، نه تنها مشكلي را حل نمي‏كند. بلكه شايد پيچيده‏تر و دشوارتر كند. به برنامه‏اي كه خودتان تنظيم كرده‏ايد، وفادار باشيد جاده، سعادت پر از دام‏هاي ريز و درشت است جز قناعت عشق و دوستي هيچ راهي پايان ندارد. فصل‏ها مي‏آيند و مي‏روند، قدر عمرتان را بدانيد از نعمت‏هاي خداوند لذت ببريد تا همه ايام زندگي‏تان بهار باشد. همان باشيد كه هستيد و ناشكري نكنيد فريب دنيا را نخوريد كه جز اهل دل كسي به دادتان نخواهد رسيد.

 

 

چهارم:

هميشه برداشتن اولين قدم در هر راهي سخت و دشوار است، اما اگر جرات و جسارت به خرج دهيد، قدم‏هاي بعدي آسان‏تر برداشته شود زندگي بدون حزن هيچ‏گاه نبوده و نيست و كسي كه در فكر جايي بدون دردسر باشد بايد در خلاء زندگي كند .هميشه اميدواري خود را به زندگي حفظ كنيد، يكي از بزرگ‏ترين نعمت‏هاي خداوند، اميدواري است كه به بنده‏اش مي‏دهد.

 

پنجم:

كسي كه به اميد شانس زنده است سال‏هاست كه مرده و كسي كه باد مي‏كارد، توفان درو مي‏كند. زندگي هيچ‏گاه خالي از دغدغه نيست، با صبر و حوصله اين مشكلات را بر طرف كنيد. اگر ذهن‏تان به آينده دور مي‏رود و در روياهايتان به تمامي آرزوها رسيده‏ايد، سعي كنيد در زمان حال زندگي كنيد و از آن لذت ببريد.

 

 

ششم:

در سر چند راهي مانده‏ايد و نمي‏دانيد كه كدام راه را انتخاب كنيد. انتخاب در زندگي سخت‏ترين كارهاست، به خصوص انتخابي كه شما به وسيله آن سرنوشت خود را رقم خواهيد زد هوش و استعداد سرشار شما، صلاحيت و توان كارهاي معوقه را به شما خواهد داد. هميشه برداشتن اولين قدم سخت است و قدم‏هاي بعدي آسان‏تر مي‏شود.

 

هفتم:

همه راه‏هاي موفقيت به تو نشان داده شده است، اما هنوز اين پا و آن پا مي‏كنيد ترديد و دو دلي جايز نيست با شجاعت از اين حالت به در آييد. آنچه شما را با كار و كوشش آشتي مي‏دهد، يك صبر جانانه است. ذهن‏تان را به آينده دور مشغول نكنيد. از چنگال برخي تفكرات رومانتيك بيرون بياييد چون شما را از واقعيت دور مي‏سازد. سعي كنيد هميشه واقع‏بين و هوشيار باشيد.

 

اشتباهات را اين‏قدر بزرگ نكنيد بلكه بايد از آن عبرت بگيريد.

 

هشتم:

در كاري نااميد و ناكام مي‏ماني، اما اين شكست، دوراني گذرا خواهد داشت و به زودي خبرهاي خوشحال كننده جاي آنها را مي‏گيرد. سعي كنيم در دوستي‏هاي خود دلي را نرنجانيم كه دل شكستن دوست بسيار ناگوار است. كاملاً هوشيار باشيد در هيچ كاري نااميد نباشيد كه نااميدي از درگاه خداوند ياس از مهر و مهرباني اوست.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/رازهاي-رسيدن-به-خوشبختي.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۳۷ توسط:مريم موضوع:

هديه فانتزي مردانه چي خوبه؟

شايد براي خريد كادو براي مردان، انتخاب‌هاي زيادي نداشته باشيم. اما اگر بخواهيم كمي شكل كادوها را تغيير دهيم، انتخاب‌هاي خوبي در بازار مي‌توانيم پيدا كنيم. در زير ۲۵ مورد پيشنهادو براي كادوي آقايان گردآوري شده است كه مي‌توانيد تهيه كنيد.
ست دكمه سردست و جاسوييچيست دكمه سردست و جاسوييچي مدل 003
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
اين دكمه‌هاي سردست در طرحهاي متفاوتي عرضه شده است كه مي‌توانيد با كليك روي لينك‌ها در سايت ديجي كالا مشاهده كنيد. انتخاب بسيار مناسبي براي مراسم‌هاي رسمي است.
فندك جاسوييچيفندك جاسوييچي مدل 543
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
برند زيپو اسم خوشنامي در ميان سازندگان اكسسوري است. اين جاسوييچي هم منقش به اين اسم اسم و رسم دار است (البته توجه داشته باشيد كه اين مورد اصل نيست اما كيفيت خوبي دارد).
ست هديهست هديه مونگراس مدل MTD-2
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
يك ست بسيار زيبا شامل چند ابزار كاربردي كه مي‌تواند انتخاب بسيار جذابي براي كادوي آقايان باشد.
پيراهن مردانه پوشاك الياف طبيعيپيراهن مردانه پوشاك الياف طبيعي آنديا مدل دماوند
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
اين پيرهن زيبا با طرح سياق مشق ايراني را مي‌توانيد در سايزهاي متنوعي تهيه كنيد.
تيشرت آستين كوتاه مردانهتيشرت آستين كوتاه مردانه بلك اند وايت فانتزي كد BW-A-6120
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
پك بهداشتي اصلاح مردانه نيوا پك بهداشتي اصلاح مردانه نيوا كد 845
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
يك پك بسيار جذاب حاوي تمامي مواردي كه براي بهداشت فردي نياز است. شما همچنين مي‌توانيد اين پك را با برند ژيلت از اين لينك تهيه كنيد.
بشقاب سفالي اشعار ناببشقاب سفالي اشعار ناب لوح هنر مدل 332
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
بشقاب سفالي دست ساز كه خطاطي آن نيز با دست صورت گرفته است. متن اين بشقاب سفالي: به از اين چه شادماني كه تو جاني و جهاني

منبع:

https://saripan.ir/%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۲۱ توسط:مريم موضوع:

چگونه روابط كاري خوبي داشته باشيم؟

روابط كاري,رابطه كاري,روابط كاري خوب

فاكتورهاي لازم براي داشتن روابط كاري خوب

 

انسان موجودي اجتماعي است و بايد با اطرافيان خود رابطه داشته باشد تا ازطريق تعاملات و روابط اجتماعي، نيازهاي مادي و عاطفي خود را برطرف كند. روابط موجود در محيط كار نيز از اين قاعده مستثني نيست و فردي كه با همكاران خود روابطي قوي و گسترده برقرار كرده، بهتر مي‌تواند درجهت رشد و پيشرفت حركت كند و وظايف خود را به‌شكلي مطلوب انجام دهد.

روابط كاري

انسان ذاتا يك مخلوق اجتماعي است. ما انسان‌ها همان‌گونه كه دوست داريم غذا بخوريم و آب بنوشيم، به‌صورت ذاتي مشتاق هستيم با ديگر انسان‌ها روابط دوستانه و تعاملات مثبتي داشته باشيم.

 

وقتي كه شما با ديگر همكاران حاضر در محيط كار روابط خوب و خوشايندي داريد، حتي خودتان هم از كار و حضور در محيط كار لذت بيشتري مي‌بريد. همكارانتان بيشتر شما را همراهي مي‌كنند و در نهايت در كارتان مؤثرتر خواهيد بود.

 

ايجاد روابط خوب شغلي و محافظت از آن‌ها فقط به تعلق خاطر، رضايت شغلي و لذت بيشتر شما از كار منجر نمي‌شود، بلكه اين روابط خوب مي‌توانند زمينه‌هاي دريافت پروژه‌هاي كليدي و مهم، پيشرفت‌هاي شغلي و رشد هر چه بيشتر شما را فراهم كنند.

 

فاكتور هاي لازم براي داشتن روابط كاري خوب

- اعتماد: اين ويژگي پايه و اساس هر رابطه خوب است. وقتي به گروه و همكاران خود اعتماد مي‌كنيد، شما يك اتحاد كاري قدرتمند شكل مي‌دهيد كه بهتر كار كنيد و براي گروه مؤثرتر باشيد. اگر شما به همكاران خود اعتماد داشته باشيد، مي‌توانيد وظايف خود را مؤثرتر و صادقانه‌تر انجام دهيد و نيازي نيست انرژي خود را صرف نگاه كردن و مراقبت از ديگر كارمندان كنيد كه از زير وظايف خود شانه خالي نكنند.

 

- احترام متقابل: وقتي شما به افرادي كه در محيط كار شما هستند احترام مي‌گذاريد، در واقع براي حضور آن‌ها، كارهاي حاصل از حضورشان و همچنين ايده‌هايشان ارزش قائل مي‌شويد و آن‌ها نيز متقابلا براي شما و ايده‌هايتان ارزش قائل مي‌شوند. در اين حالت وقتي كه با هم همكاري مي‌كنيد، به‌خوبي مي‌توانيد از راهكارهاي مبتني بر خرد جمعي، تفكر و خلاقيت گروهي براي توسعه كار خود بهره ببريد.

 

- تمركز حواس: توجه و حضور ذهن بيشتر در محيط كار به معناي اين است كه شما مسئوليت گفتار و كردار خود را مي‌پذيريد. افرادي كه تمركز حواس بيشتري دارند، بيشتر حواسشان جمع است كه حرف ناپسندي نزنند يا كار ناخوشايندي انجام ندهند كه سبب ايجاد روابط منفي و كدورت در محيط كار شود. بنابراين تمركز حواس بيشتر در محيط كار، سبب ايجاد روابط شغلي بهتري خواهد شد.

 

- استقبال از تنوع ديدگاه‌ها: افرادي كه روابط كاري خوبي با ديگران دارند، نه‌تنها افراد با ديدگاه‌هاي متفاوت با خود را مي‌پذيرند بلكه از آن‌ها استقبال هم مي‌كنند. به‌طور مثال وقتي كه دوستان و همكاران شما ايده‌ها و ديدگاه‌هاي متفاوتي ارائه مي‌دهند، شما برايشان وقت مي‌گذاريد و به صحبت‌هاي آن‌ها گوش مي‌دهيد و نقطه نظرات آن‌ها را نيز در تصميم‌گيري خود مدنظر قرار مي‌دهيد.

 

- مهارت‌هاي اجتماعي خودتان را ارتقاء دهيد: روابط خوب به دليل توسط مهارت‌هاي برقراري روابط اجتماعي آغاز مي‌شوند. براي اينكه بتوانيد روابط خوشايندي با ديگران داشته باشيد، نياز است مهارت‌هاي اجتماعي خود را نظير همكاري‌هاي گروهي، ارتباطات حرفه‌اي و تمركز بر مشكلات و چالش‌ها و ارائه راهكارهاي منطقي و منصفانه جهت برطرف كردن تنش‌ها تقويت كنيد. اگر اين‌گونه مهارت‌هاي اجتماعي خود را تقويت كنيد، به‌راحتي مي‌توانيد با همه افرادي كه تمايل داريد روابط بسيار خوبي داشته باشيد.

 

- بدهيد و دريافت كنيد: ارتباطات كاري نمي‌توانند و نبايد مسيري يك‌طرفه باشند. اگر مي‌خواهيد ساير مردم با شما همكاري كنند، شما هم بايد به آن‌ها خدمت كنيد. يكي از مفيدترين كارهايي كه در دستور كار شما قرار دارد، اين است كه با افرادي كه در زمينه‌ي كاري شما متخصص هستند، وارد رابطه شويد.

 

به‌طور متقابل، هرگاه فردي شما را در جريان فعاليت تجاري خود قرار داد، بايد فكر كنيد كه چطور مي‌توانيد به او كمك كنيد. سعي كنيد هميشه با افرادي كه در شبكه‌ي شما قرار دارند، ارتباط داشته باشيد. از زندگي و كارشان باخبر باشيد و هر كمكي كه مي‌توانيد، از آن‌ها دريغ نكنيد. اين رويه، روابط شما را تقويت مي‌كند و منافع دوجانبه‌اي خواهد داشت.

روابط كاري,موفقيت در كار,روابط كاري خوب

روابط كاري

 

- برنامه روابط با همكارانتان وقت بگذاريد: بخشي از زمان كاري روزانه خودتان را به روابطتان با ديگران اختصاص دهيد. حتي اگر شما فقط ۲۰ دقيقه وقت آزاد در روز داشته باشيد، شايد بتوانيد آن را به چهار بخش ۵ دقيقه‌اي تقسيم كنيد و به‌طور مثال وقت استراحت يا وقت صرف نهار يا ميان وعده به دفتر كاري يكي از همكاران برويد و احوال‌پرسي كنيد

 

يا اينكه ناهار را با يكديگر صرف كنيد. همچنين مي‌توانيد به پست‌هاي دوستان و همكارانتان در شبكه‌هاي اجتماعي پاسخ دهيد (اين نشان‌دهنده احترام متقابل شما به دوستاني هست كه براي شما وقت گذاشته‌اند) يا يكي از همكارانتان را به صرف يك فنجان قهوه در زمان محدود مثلا ۱۰ دقيقه‌اي به دفتر كاري خودتان دعوت كنيد.

 

- از ديگران قدرداني كنيد: به‌صورت واضح قدرداني خودتان را از افرادي كه به شما كمك مي‌كنند، نشان دهيد. هر شخصي، از رئيس شما تا آبدارچي و مسئول نظافت محل كار، دوست دارد احساس كند از كارهاي او قدرداني مي‌شود. بنابراين وقتي افرادي در محل كار به شما كمك مي‌كنند يا كاري را به‌خوبي انجام مي‌دهند، واقعا از آن‌ها قدرداني كنيد. اين كار سطح ارتباطات شغلي شما را به‌طور مؤثري ارتقاء مي‌دهد.

 

- مثبت‌انديش باشيد: روي مثبت‌انديش بودن و خوش‌فكر بودن خود كار كنيد. خوب است بدانيد خوش‌بيني و خوش‌فكري، جذاب و مسري است و روابط شما با ديگر همكاران را تقويت مي‌كند. هيچ‌كس دوست ندارد دور و بر فردي باشد كه هميشه منفي‌باف و داراي انرژي منفي و مأيوس‌كننده است.

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/working3-relationships.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۶:۴۱ توسط:مريم موضوع:

اصول طلايي موفقيت + 22 قانون زندگي كه شما را در رسيدن به موفقيت ياري مي‌كند

 

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/principles1-success.html

اصول موفقيت,موفقيت،راه هاي موفقيت

22 قانون زندگي كه شما را در رسيدن به موفقيت ياري مي‌كند

 

جهان براساس مكانيسم "شدن" و "موفقيت" ساخته شده است پس اگر در راه رسيدن به موفقيت دچارمشكل مي‌شويم ما خودمان اشتباه نيستيم، انتخاب‌هايمان اشتباه است. در ادامه 6 اصل طلايي موفقيت،راهكارهايي براي رسيدن به موفقيت و همچنين 22 قانون زندگي كه شما را در رسيدن به موفقيت ياري مي‌كند را دنبال كنيد.

تعريف موفقيت

قطعاً تعريف هر يك از ما از مفهوم موفقيت، با تعريف ديگري متفاوت است؛ همانطور كه انتظارات آدم‌ها از خودشان و از زندگي با يكديگر متفاوت است؛ و هيچ كس جز خود فرد نميداند كه چقدر موفق است زيرا موفقيت يك حس دروني است.

 

دسيابي به موفقيت

هر انسانى ناخداى كشتى زندگى خود است و زمانى موفق خواهد بود كه خوب فكر كند، تعيين هدف كند، خوب حركت كند و با تغييرات سازگار شود، خوب برنامه ريزى و عمل كند.

 

انسان داراي ابعاد مختلفي است كه براي رسيدن به موفقيت بايد تمام فاكتورهاي خود را پيشرفت دهد. موفقيت مفهومي است كه پيشبرد تمام فاكتورهاي انسان (سلامتي، معنويت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به ديگران) را شامل مي‌شود و فرد با پرورش تنها  يك بعد وجودي خود نمي‌تواند ب موفقيت دست يابد بلكه بايد تمام زواياي وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهايي خود در زندگي برسد.

 

هر شخصي در رسيدن به موفقيت با فراز و نشيب ها و چالش هاي بسياري روبه‌رو مي‌شود كه اگر راه درست مواجه شدن و پشت سر گذاشتن آن‌ها را بداند، اين چالش‌ها نمي‌توانند مانعي براي رسيدن به موفقيت فرد باشند. در ادامه به اصول رسيدن به موفقيت و نحوه‌ي مواجهه با مشكلات اين مسير پرداخته شده است.

 

مثلثى طلايى موفقيت

• نظم و آرامش

• برنامه ريزى و دقت

• سرعت عمل و زمان شناسى

 

اصول موفقيت,موفقيت،راه هاي رسين به موفقيت

اصول موفقيت

 

6 اصل موفقيت در زندگي

1- نخستين و مهم ترين عامل موفقيت در هر زمينه اي اين است كه بتواني،"خودت را دوست بداري و به خودت احترام بگذاري"

 

2- يكي از مهمترين رموز موفقيت در زندگي و كار «برخورداري از اطلاعات بيشتر» است. وقتي دانش و اطلاعات شما بيشتر باشد، تصميم درست تري اتخاذ مي كنيد.

 

3- يكي از اصول موفقيت شفافيت است. بايد بدانيد موفقيت يعني چه؟ تعريف خودتان از موفقيت را بنويسيد.

 

4- جهان براساس مكانيسم شدن و موفقيت ساخته شده است. وقتي در راه رسيدن به موفقيت به نتيجه نمي رسيد، بايستيد و بررسي كنيد. يا راه را اشتباه رفته ايد و يا هدف خود را اشتباه انتخاب كرده ايد.

 

5- ما خودمان اشتباه نيستيم، انتخابهايمان ممكن است اشتباه باشد. انتخابهايتان را به خودتان وصل نكنيد.

 

6- درعين حال يك نكته را دقت داشته باشيد. پولدار شدن يكي از نتايج و اجزاء موفقيت است. اگر هدفتان تنها پول باشد وقتي به آن رسيديد مكانيسم موفقيت شما متوقف خواهد شد.

 

• عوامل موفقيت يا بيروني هستند و يا دروني. شرايط بيروني معمولا در دست ما نيستند ولي شرايط دروني غالبا در دست ما ميباشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۱۳ توسط:مريم موضوع:

راهكارهايي براي مقابله با احساس بي‌كفايتي

احساس بي كفايتي,خود كم بيني,بي كفايتي

احساس بي‌كفايتي و راه‌هاي مقابله با آن

 

گاهي در دستيابي به اهداف و خواسته هاي تان ممكن است چندان موفق نبوده و نتوانيد آن طور كه مي خواهيد به خواسته هاي تان برسيد. بسيار پيش مي آيد كه به علت ناتواني در انجام يك كار احساس گناه كرده و خود را مقصر بدانيد. احساس بي كفايتي و ناتواني بخشي از وجود انسان است كه از آغاز حيات با او بوده است. چگونه با احساس بي‌كفايتي خود كنار بيايم؟، چطور مانع از تخريب اعتماد به نفسم با احساسا بي‌كفايتي كه دارم شوم؟ و... اين‌ها سوالاتي است كه در ادامه به پاسخ آن پرداخته‌ايم. اين بخش از بيتوته را دنبال كنيد.

عامل ايجاد احساس بي‌كفايتي

بي كفايتي در لغت به معناي احساسي است از بي عرضگي و نالايقي. احساس بي كفايتي احساسي دروني است كه عامل آن اغلب به كودكي فرد بازمي‌گردد. وقتي والدين ارزش كودك را وابسته به عملكرد او مي دانند زمينه بروز اين احساس پديد مي آيد. در اين شرايط ذهن كودك احتمالا عملكردش را معادل دوست داشتني بودن‌اش مي‌پندارد و از آن جايي كه كامل و بي عيب و نقص بودن براي هيچ كس ميسر نيست چنين فردي مستعد احساس بي كفايتي است.

 

بي كفايتي يك احساس است و نه يك واقعيت

بي كفايتي يك احساس است و نه يك واقعيت  بنابراين ما ميتوانيم با تغيير در احساسات خود، مثبت بودن و انگيزه دادن به خود و غلبه بر تفكرات منفي و مخرب دراحساس بي كفايتي نيز تغيير ايجاد كنيم. به همين روال در ذهن و روان خود به دنبال راهي براي تجربه احساسات خوشايندتر و سالم تر باشيم كه بتواند ما را رشد دهد و در جهت بهبود قرار بگيريم.

 

راهكارهاي مقابله با احساس بي‌كفايتي

- به افكارتان نظم بدهيد

درست فكر كنيد كنيد و ببينيد اين احساس بي كفايتي ناشي از چيست. و يا اگر در مقايسه خود با ديگران احساس بي‌كفايتي مي‌كنيد، فكر كنيد دقيقا در چه زمينه‌اي نسبت به آن‌ها احساس كمبود مي‌كنيد. افراد پولدار، خوش‌ظاهر، تحصيلكرده، فضلا و دانشمندان و... بعد از اين روشن سازي است كه مي‌توانيد به ذهنتان نظم داده و براي موفقيت خود برنامه داشته و آن را عملي كنيد.

 

- داشتن مهارت

هر مهارتي كه هر فردي پيدا ميكند، در واقع راه ارتباطي خود را با اطرافيان پيدا كرده است و بواسطه مهارت داشتن ميتواند خود را بيشتر از قبل و بهتر از قبل در شرايط مناسب تري نمايش دهد و اين احساس آرامش و بالندگي را تجربه كند. داشتن مهارت و علم و هر چيزي كه به صورت تخصصي در فردي رشد پيدا كند و آن را كسب كند، اعتماد به نفس را بالا ميبرد و فرد در انجام عمل مثبتي قرار ميگيرد.

 

بودن در رفتار و اعمال مثبت باعث ميشود خودتخريبي و دوست نداشتن خود به همان ميزان كم شود. بنابراين تمام اتفاقات مثبتي كه يك فرد براي ابراز وجود خود نياز دارد، در داشتن يك مهارت نهفته است و ميتواند دليلي براي رشد بيشتر و احساس بهتر باشد.

 

- به نمايشِ مضحكِ «ديگري بودن» پايان دهيد

زماني كه شما سعي در ظاهرسازي خود، بيشتر و يا حتي خلاف آن چيزي كه هستيد داريد، در خلوت خود آن فاكتورها در حكم كمبود براي شما ظاهر مي‌شود. در صورتي كه ممكن اصلا لزومي به خصوصيا ديگري را داشتن نباشد و شخصيت شما چه بسا محبوب‌تر باشد. اما شما با ظاهرسازي خود را درگير يك جنگ دروني بزرگ مي‌كنيد كه نه مي‌توانيد شخصيت حقيقي خود را ارتقا دهيد و نه واقعا بشويد آني كه فقط در ظاهر نشان مي‌دهيد.

احساس بي كفايتي,خود كم بيني,اعتماد به نفس پايين

باطن زندگي خود را با ظاهر زندگي ديگري مقايسه كنيد

 

- دست از مقايسه خود با ديگران و خود كم بيني برداريد

داستان جوجه اردك زشت «هانس كريستين اندرسون» را به‌خاطر بياوريد. يادتان هست كه قوي كوچك (جوجه اردك زشت) به‌عنوان يك اردك احساس شكست مي‌كرد؛ چرا؟ چون او واقعا يك اردك نبود پس چطور مي‌توانست در كالبدي كه واقعا نيست موفق باشد.

 

خود‌ كم‌ بيني طعمه‌ي خودش را در دام «تفكر همه يا هيچ» گرفتار مي‌كند. اگر فقط بيني باريك‌تري داشتم، قابل اعتمادتر و خوشحال‌تر به نظر مي‌رسيدم! اگر فقط درآمدم فلان تومان بيشتر بود زندگي خوبي داشتم! اگر فقط مي‌توانستم عين B باشم از خودم راضي بودم! اما زندگي واقعي براساس اين اگرها نمي‌چرخد؛ بسياري از چيزهايي كه 

 

باعث ايجاد احساس حقارت در ما مي‌شوند در واقع ساخته‌ي ذهن خود ما هستند. شايد با يك بيني باريك‌تر، زيباتر به‌نظر برسيد ولي اگر از مقايسه‌ي خود با ديگران دست برداريد و با تكيه بر ظرفيت‌هاي خودِ واقعي‌تان مسير زندگي را به جاده‌ي مطمئن‌تري هدايت كنيد، رضايت خاطر بيشتري خواهيد داشت و در دام خود‌ كم‌ بيني گرفتار نخواهيد شد.

 

متفاوت بودن هميشه هم به معناي ضعف نيست

اگر اكثر اطرافيانتان مجرد هستند و درحال ادامه تحصيل، تفريح و ... اما شما متاهل و درحال آشپزي، نظافت و ... و يا بالعكس، همه‌ي اطافيان ازدواج كردند و شما زندگي خود را بدون چهارچوب و هدف مي‌دانيد و اين تفاوت احساس بي‌كفايتي شما را عامل مي‌شود،

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/feeling1-incompetence-treat.html

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۰۲ توسط:مريم موضوع:

نحوه‌ي نصب محافظ صفحه نمايش تلويزيون

محافظ صفحه‌ي تلويزيون قطر چند ميليميتري داشته و به راحتي در ظاهر تلويزيون شما تاثير منفي ميذاره به طوري كه در اولين نگاه يك مهمان قبل از توجه به خود تلويزيون، اين محافظ صفحه توجه آن را جلب ميكند در عين حال كه باز هم از درخشندگي نمايشگر ممكنه كمي بكاهد اما در خصوص كيفيت تصوير خيلي تاثير نميگذارد اما تلق شيشه اي و تركيب خاص آن هميشه تمام‌كمال نيست و ممكنه در خصوص رفلكس نور صفحه تلويزيون براي شما نصب انواع محافظ صفحه ها حتي مدل هاي گران قيمت نيز آزار دهنده باشه و قشنگ نور و تمامي فضارا منعكس كند …

نصب اين كاور و محافظ بر روي تلويزيون بسيار راحت است … بسياري از آن‌ها تنها فيكس شدنشان براي تلويزيون كافي است و برخي ديگرروي خود نمايشگر ميچسند كه بايد مراقب باشيد كه اين محاقظ شيشه اي يا پلاستيكي براحتي الكسترسيسته جذب ميكند پس روي هيچ چيز پارچه اي و پشمي و موكت و فرش نذاريد حتي پتو و … كه در اين صورت بشدت مو و خرده گردو غبار جذب ميكند و مجبور ميشيد اون رو قبل نصب بشوييد. رعايت و دونستن همين نكات براي بهره‌مندي از يك محافظ صفحه‌ي بسيار خوب و امروزي نياز است و اما كافي …


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۳۸ توسط:مريم موضوع: