تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

نحوه لباس پوشيدن در هواي سرد



پوشش لباس در زمستان,نكاتي براي پوشش لباس در زمستان

در زمستان، پوشيدن لباس مناسب با آب و هوا بسيار مهم است

 

در زمستان، پوشيدن لباس مناسب با آب و هوا بسيار مهم است. اما چطور اين كار را انجام مي دهيد؟ اين چگونه را براي يادگيري نكاتي در باب پوشش در هواي سرد بخوانيد!

پوشش لباس در هواي سرد,لباس پوشيدن در هواي سرد

به جاي پوشيدن يك لايه لباس ضخيم از چند لايه لباس نازك روي هم استفاده كنيد


چند لايه لباس بپوشيد. به جاي پوشيدن يك لايه لباس ضخيم از چند لايه لباس نازك روي هم استفاده كنيد. اين كار هم بهتر گرم تان مي كند و هم باعث مي شود كه بتوانيد هر زمان هوا گرم شد چند لايه از لباس ها را در بياوريد.

 

نكته هايي براي لباس پوشيدن در سرما, راهنماي لباس پوشيدن در زمستان

متناسب با ميزان فعاليت تان لباس بپوشيد


متناسب با ميزان فعاليت تان لباس بپوشيد. لباسي كه براي فعاليت زياد -مثلاً اسكي كردن- مي پوشيد، قطعاً با لباسي كه براي يك روز بي تحرك، مي پوشيد بايد متفاوت باشد.

 

نحوه لباس پوشيدن در زمستان,راهنماي لباس پوشيدن در فصل سرد

يك جفت چكمه گرم و عايق بخريد، داخل آن بايد از جنس پشم يا مواد مصنوعي باشد، نه از جنس كتان


يك جفت چكمه گرم و عايق بخريد يا اگر از قبل داريد آن را پيدا كنيد. قسمت داخلي آن بايد از جنس پشم يا مواد مصنوعي باشد، نه از جنس كتان. اين قسمت را مي توانيد به طور جداگانه هم بخريد كه براي اين كار بايد چكمه را دو سايز بزرگتر از حد معمول بخريد.

 

نكاتي براي پوشش لباس در زمستان, نكته هايي براي لباس پوشيدن در سرما

پوشيدن جوراب هاي گرم زمستاني در گرم و خشك نگه داشتن پاها مهم است


جوراب زمستاني بپوشيد. پوشيدن جوراب هاي گرم زمستاني در گرم و خشك نگه داشتن پاها مهم است. جوراب هاي پشمي بهتر هستند، اگر چه جوراب هايي از جنس پشم مصنوعي هم اغلب مي تواند خوب باشد. همچنين مي توانيد چند لايه جوراب روي هم بپوشيد، اما بايد مراقب باشيد كه پاهايتان در اين وضعيت كاملاً راحت باشد و جريان خون قطع نشود.

 

لباس پوشيدن در هواي سرد,پوشش لباس در زمستان

از يك كت با كيفيت خوب يا ژاكت استفاده كنيد


از يك كت با كيفيت خوب يا ژاكت استفاده كنيد. به طور كلي -چه كاپشن اسكي چه كت پشمي- هر چه ضخيم تر باشد بهتر است.

 

لباس پوشيدن در هواي سرد,پوشش لباس در زمستان

يك لايه لباس كه مي تواند سرهمي يا ساق شلواري باشد كه زير لباس زمستاني تان بپوشيد


يك لايه لباس زير بپوشيد. كه مي تواند سرهمي يا ساق شلواري باشد كه زير لباس زمستاني تان مي پوشيد. نوع پشمي (پشم گوسفند مرينوس) آن به عنوان بهترين نوع شناخته مي شود.

 

 

نكاتي براي پوشش لباس در زمستان,نكته هايي براي لباس پوشيدن در سرما

پوشاندن كامل همه قسمت هاي بدن كه در معرض سرما قرار دارد، به حفظ حرارت بدن كمك مي كند


كلاه بپوشيد. طبق يك افسانه بيشتر گرماي بدن از سر خارج مي شود. پوشاندن كامل همه قسمت هاي بدن كه در معرض سرما قرار دارد، به حفظ حرارت بدن كمك مي كند.

 

لباس پوشيدن در هواي سرد,نحوه لباس پوشيدن در زمستان

از دستكش هاي گرم و راحت استفاده كنيد

 


دستكش بپوشيد. انگشت ها و دست ها در برابر سرما بسيار آسيب پذير هستند، بنابراين آنها را بپوشانيد. دستكش هاي خيلي نازك بهتر از هيچ است؛ اما دستكش بايد گرم و راحت باشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۴۴ توسط:مريم موضوع:

بهترين عينك هاي آفتابي سال

اگر فكر مي كنيد كه عينك هاي آفتابي تنها براي روزهاي تابستان مورد استفاده قرار مي گيرند، اشتباه كرده ايد و بهتر است در فكر خود تجديد نظر كنيد. شما مي توانيد در روزهاي سرد پاييز و زمستان نيز آنها را با كت يا پالتوهاي خود ست كنيد.

 

ما در اينجا بهترين عينك هاي سال 2015 را به شما معرفي مي كنيم تا در هر فصلي از سال كه هستيد، با آنها جذاب تر از هميشه به نظر برسيد.

1. Ermeneglido Zegna Couture

بهترين عينك هاي آفتابي,مدل عينك هاي آفتابي

در عينك آفتابي Ermeneglido Zegna Couture فريم چوبي جايگزين فريم پلاستيكي شده است


اين برند در محصولات جديدش تمام تمركز خود را بر طبيعت اشيا گذاشته است. در اين مدل عينك ديگر خبري از فريم هاي پلاستيكي نيست و فريم هاي چوبي جايگزين آن شده است.

2. Tom Ford

بهترين عينك هاي آفتابي 2015,مدل عينك هاي آفتابي 2015

عينك هاي خلباني تام فورد با فريمي طلايي و لوگويي T شكل، با ظاهر هر كسي جور در مي آيد


حتما شما هم مي دانيد كه برند تام فورد يكي از بهترين برندها در ميان لباس هاي مردانه است. اما درباره عينك هاي آن چه مي دانيد؟ عينك هاي خلباني تام فورد با فريمي طلايي و لوگويي T شكل كه روي دسته آن حك شده، با ظاهر هر كسي جور در مي آيد.

3. Kite

جديدترين مدل عينك آفتابي, عينك هاي آفتابي 2015

اين مدل عينك با لنز آبي آينه اي و فريمي كلاسيك براي صورت هاي مربعي شكل بسيار مناسب است


اين مدل عينك با لنز آبي آينه اي و فريمي كلاسيك براي صورت هاي مربعي شكل بسيار مناسب است و ظاهري متفاوت به فرد مي دهد.

4. Montblanc

عينك هاي آفتابي پاييز 2015,عينك آفتابي زنانه

برند مون بلان تعداد محدودي از عينك هايي زيبا و كلاسيك را نيز روانه بازار كرده است


شايد نام خودكارهاي مون بلان را زياد شنيده باشيد اما اين برند تعداد محدودي از عينك هايي زيبا و كلاسيك را نيز روانه بازار كرده است. شما مي توانيد آن را به همراه اكسسوري هاي ديگري در جعبه هاي چرمي خريداري كنيد.

5. Boss Orange by Hugo Boss

مدل عينك هاي آفتابي 2015, جديدترين مدل عينك آفتابي

اگر به دنبال عينك هاي هيبريدي سبك وزن هستيد، اين برند را به شما پيشنهاد مي كنيم


اگر به دنبال عينك هاي هيبريدي سبك وزن هستيد، اين برند را به شما پيشنهاد مي كنيم. اين مدل عينك با رنگ آبي كه روي دسته اش به كار رفته است، با پيراهن سفيد رنگ جور در مي آيد.

6. House of Holland

مدل عينك هاي آفتابي,بهترين عينك هاي آفتابي 2015

رنگ سبز اين مدل عينك با رنگ نارنجي لوگوي آن تضاد زيبايي ايجاد كرده است


زماني كه اين برند مجموعه لباس هاي مردانه خود را روانه بازار كرد، بسيار مورد توجه مردم قرار گرفت. اكنون عينك هاي آن نيز در رنگ هاي مختلف به بازار آمده است. رنگ سبز اين مدل عينك با رنگ نارنجي لوگوي آن تضاد زيبايي ايجاد كرده است.

7. Oliver Peoples x Byredo

مدل عينك هاي آفتابي 2015, جديدترين مدل عينك آفتابي

 

اين مدل عينك نيز به تعداد محدودي توليد شده و رنگ بندي هاي آن را مي توان با هر لباسي ست كرد


اين مدل عينك نيز به تعداد محدودي توليد شده و رنگ بندي هاي آن شامل آبي، مشكي و قهوه اي است كه مي توان با هر لباسي ست كرد.

8. Carrera

عينك هاي آفتابي 2015,عينك هاي آفتابي پاييز 2015

با تنوعي كه اين مدل دارد مي توانيد به راحتي عينك مورد علاقه خود را انتخاب كنيد

 


اگر فردي هستيد كه نمي توانيد رنگ قاب عينك خود را انتخاب كنيد يا نمي خواهيد به يك رنگ محدود شويد، ما اين برند را به شما پيشنهاد مي كنيم. فريم اين عينك به گونه اي است كه به فرم هاي مختلف صورت از گرد گرفته تا مربعي و بيضي مي آيد. با تنوعي كه اين مدل دارد مي توانيد به راحتي عينك مورد علاقه خود را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۱۹ توسط:مريم موضوع:

كدام شلوار مد امسال مناسب شماست ؟

قبل از خريد شلوار بهتر است بدانيد طراحان براي پاييز و زمستان امسال چه پيشنهادي براي شما دارند، چه مدل‌هايي را توصيه مي‌كنند و همچنين چه طرح و رنگي را.

 

مدل شلوارهاي شيك و جديد به فروشگاه‌ها رسيده‌اند و منتظر خانم‌هاي شيك‌پوشي هستند كه تيپ‌هاي به روز انتخاب مي‌كنند اما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها بهتر است بدانيد طراحان براي پاييز و زمستان امسال چه پيشنهادي براي شما دارند، چه مدل‌هايي را توصيه مي‌كنند و همچنين چه طرح و رنگي را.

 

كمي تا قسمتي مردانه

مدل شلوار زنانه, جديدترين شلوار زنانه

شلوارهايي كه در قرن بيستم مد بودند حالا به بازار برگشته‌اند


يكي از مدل‌هاي رايج امسال، شلوارهايي هستند كه در قرن بيستم مد بودند و حالا به بازار برگشته‌اند. ويژگي اصلي اين مدل الهام گرفتن از مدل مردانه است. اين شلوارها طوري طراحي شده‌اند كه مانند شلوارهاي مردانه در بالا گشادتر هستند و در پاچه‌هاي شلوار تنگ‌تر مي‌شوند. در طراحي آنها جيب هم وجود دارد. راحتي اين شلوارها باعث مي‌شود به مدلي محبوب در اين فصل تبديل شوند. برندهاي ديگر هم مثل Alexander Wang، Chalayanو Dries Van Noten هم از اين مد عقب نمانده اند.


دكوري شويد

شلوار مد امسال,مدل شلوار

شلوارهاي پولك دوزي، قلاب دوزي، خز و... مد شده است

 

حالا نوبت رسيد به اكسسوري‌هاي روي شلوار. اگر دنبال شلواري شيك براي ‌مهماني‌هاي مختلف مي‌گرديد، بايد به يكي از اين شلوارهاي ديزاين شده فكر كنيد. اگر اضافه وزن داريد، آن را نپوشيد يا اگر دوست داريد امتحان كنيد، شلواري را انتخاب كنيد كه كمتر كار شده است. بي‌شك اين مدل مورد استقبال خانم‌ها واقع مي‌شود؛ شايد براي همين است كه برندهاي Alberta Ferretti، Zadig & Voltaire و Fendi سراغ اين شلوارها رفته اند. اين تزئينات شامل پولك دوزي، قلاب دوزي، خز و ... است.

لاغر اندام‌ها بخواهند

شلوار پاييز و زمستان 94, شيك پوشي در پاييز و زمستان

شلوارهاي گشاد هم از مد‌هاي پاييز و زمستان امسال است

 

گشاد شدن پاچه‌هاي شلوار هم از مد‌هاي پاييز و زمستان امسال است به خصوص در شلوارهاي از بالا گشاد كه فقط براي خانم‌هاي لاغر اندام و ظريف توصيه مي‌شود. اين شلوار در قد كوتاه، متوسط و بلند طراحي شده است كه مي‌توانيد با توجه به موقعيت‌ها از آنها استفاده كنيد. نمونه‌هاي بلند كه نياز به كفش پاشنه‌دار دارند، براي موقعيت‌هاي رسمي انتخاب بهتري هستند. در پاييز و زمستان امسال اين شلوارهاي گشاد در مجموعه برندهاي Akris، Balmainو Undercover، Carolina Herrera و چند برند معروف جهان ديده مي‌شود.

كاپري؛ بحث داغ فشن!

مدل شلوارهاي پاييزي زنانه,مدل شلوار زنانه زمستان 94

شلوارهاي گشاد تا زانو، بخشي از مد امسال هستند

 

شايد در نگاه اول از اين مدل شلوار خوش‌تان نيايد اما اين شلوارهاي گشاد تا زانو، بخشي از مد امسال هستند اما پوشيدن آنها را به كساني پيشنهاد مي‌كنيم كه پاهايي كشيده دارند. شايد هماهنگ كردن لباس با اين شلوارها سخت باشد اما طراحان مد آنها را با كت بلند و كوتاه، ژاكت و شوميز پيشنهاد مي‌كنند تا شلوار شما زيبايي خودش را نشان دهد. اين مدل شلوار كه برندهاي معروف براي پاييز و زمستان امسال سراغش رفته اند، در اغلب اندام‌ها خوش‌فرم است. در فصل جديد اين شلوار در برندهاي Victoria Beckham، Red Valentino و Louis Vuitton، Christian Dior به نمايش گذاشته مي‌شود.

شلوار؛ بوم نقاشي

جديدترين شلوار زنانه, شلوارهاي مد 94

 

كساني كه چاقي موضعي دارند، سراغ اين مدل نروند

 

به‌طور كلي شلوارهاي طرحدار و راه‌راه بخشي از مد اين فصل هستند. وجود نقش روي پارچه باعث چاق‌تر نشان دادن فرد مي‌شود. اين مدل شلوارهاي نقش دار را حتما با كيف و كفش ساده ست كنيد تا شلوغي زياد توي ذوق‌تان نزند. كساني كه چاقي موضعي دارند، سراغ اين مدل نروند. برندهايي مثل Akris، Emilio Pucci و Altuzarra آغاز كنندگان اين مد محسوب مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۰۱ توسط:مريم موضوع:

آشنايي با 7 برند برتر كفش مردانه



هر سفري هر قدر هم كه طولاني باشد، با يك قدم آغاز مي شود اما سفر شما زماني لذت بخش خواهد بود كه كفشي مناسب به پا كرده باشيد. اگر به دنبال يك از بهترين برندهاي لوكس كفش در جهان هستيد، ما در اينجا 7 برند برتر را به شما معرفي مي كنيم.

1. John Lobb

آشنايي با برندهاي برتر كفش مردانه,مدل كفش مردانه

كفش هاي چرمي دست ساز John Lobb مورد توجه سياستمداران و ستاره ها است


شركت « John Lobb» از اواسط قرن 19 آغاز به كار كرد. كفش هاي چرمي دست ساز اين برند لوكس در طول قرن ها توسط افراد طبقه بالاي جامعه انگلستان مورد استفاده قرار مي گرفت و هنوز هم مورد توجه سياستمداران و ستاره ها است. اگر چه اين برند كفش هاي زنانه نيز توليد مي كند اما بخش اصلي آن به توليد كفش هاي مردانه مربوط مي شود.

2. Berluti

برند كفش مردانه,برندهاي برتر كفش مردانه

از مشتريان ثابت كفش هاي برتولي مي توان به جرج كلوني و رايان گاسلينگ اشاره كرد


برلوتي برند لوكسي است كه فعاليت خود را از سال 1959 تا كنون در زمينه پوشاك آغاز كرده است. هنرمندان، نويسنده ها و افراد نابغه زيادي اين كفش ها را به پا كرده اند. از مشتريان ثابت كفش هاي برتولي مي توان به جرج كلوني و رايان گاسلينگ اشاره كرد.

3. Pierre Corthay

برترين مدل كفش مردانه, برندهاي كفش مردانه

طراحي كفش هاي Corthay ، اين برند فرانسوي مطابق مد روز و بي نظير است


«Corthay» ساخت كفش هاي خود را از زماني كه تنها 16 سال داشت، آغاز كرد. او تا سالها بعد نيز به فعاليت خود ادامه داد تا زماني كه كفش هايش تبديل به يكي از برترين برندهاي جهان شد. طراحي كفش هاي اين برند فرانسوي مطابق مد روز و بي نظير است.

4. Church

معروف ترين كفش هاي مردانه,بهترين برند كفش مردانه

طراحي كفش هاي Church به گونه اي است كه هيچ گاه از مد نمي افتند


اين برند انگليسي، همان طور كه از نام اش پيداست، از كليساي «St. James' End» واقع در نورث‌همپتون انگلستان متولد شده است. در سال 1990 پرادا اين كليسا را خريد و آن را تبديل به مكاني براي توليد كفش هاي خود كرد. طراحي اين كفش ها به گونه اي است كه هيچ گاه از مد نمي افتند.

5. Crockett & Jones

 

مدل كفش مردانه, برترين مدل كفش مردانه

طراحي سنتي كفش Charles Jones بي نظير است


اين برند در سال 1879 توسط «Charles Jones» و «Sir James Crockett» در نورث‌همپتون انگلستان متولد شد. طراحي سنتي اين كفش ها بي نظير است. اين برند در ابتدا تنها كفش هاي مردانه توليد مي كرد اما به تدريج كفش هاي زنانه خود را نيز روانه بازار كرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۵۲ توسط:مريم موضوع:

معرفي بهترين برندهاي كت و شلوار در سال 2015



اگر مي خواهيد با برترين برندهاي كت و شلوار در جهان آشنا شويد، ما در اينجا 10 تا از بهترين هاي آنها را برايتان آورده ايم.

بهترين برندهاي كت و شلوار 2015,معرفي بهترين برندهاي كت و شلوار

شركت بربري از پارچه هاي كلاسيك اما به شيوه اي مدرن براي توليد محصولات خود استفاده مي كند


1. بربري شركت كالاي لوكس و خانه مد بريتانيايي  است كه Burberry London يكي از بخش هاي لباس مردانه آن است كه از پارچه هاي كلاسيك اما به شيوه اي مدرن براي توليد محصولات خود استفاده مي كند.

بهترين برندهاي كت و شلوار,برندهاي كت و شلوار در سال 2015

برند Dolce & Gabbana از برندهاي لوكس ايتاليايي است


2. برند Dolce & Gabbana احتياجي به معرفي ندارد. اين برند لوكس ايتاليايي در سال ۱۹۸۵ توسط دمينيكو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ايتاليايي، در شهر ميلان تاسيس شد.

معرفي بهترين برندهاي كت و شلوار, برندهاي كت و شلوار

برند Dsquared2 به تدريج به يكي از برندهاي لوكس جهان مبدل شدند


3. Dsquared2 توسط دو برادر دوقلوي كانادايي به نام دين و دن كتن تاسيس شد. آنها در سال 1995 اولين شو لباس خود را در ايتاليا بر پا كردند و به تدريج به يكي از برندهاي لوكس جهان مبدل شدند.

برندهاي معروف كت و شلوار 2015,آشنايي با بهترين برندهاي كت و شلوار در سال 2015

برند لوكس بريتانيايي Dunhill به تدريج در زمينه پوشاك نيز موفقيت هايي را به دست آورد


4. برند لوكس بريتانيايي Dunhill در ابتدا كار خود را با توليد اكسسوري آغاز كرد اما به تدريج در زمينه پوشاك نيز موفقيت هايي را به دست آورد.

 

معرفي بهترين برندهاي كت و شلوار, برندهاي كت و شلوار

برند Emenegildo Zegna با طراحي مدرن خود كت هاي بي نظيري با رنگ هاي تيره را روانه بازار مي كند


5. Emenegildo Zegna يك برند ايتاليايي است كه رنگ هاي تيره را بيشتر ترجيح مي دهد و با طراحي مدرن خود كت هاي بي نظيري را روانه بازار مي كند.

برندهاي كت و شلوار در سال 2015,بهترين برندهاي كت و شلوار 2015

برند Gucci رنگ مشكي اين كت و شلوار شما را مطابق مد روز پيش خواهد برد


6. Gucci نشان تجاري ايتاليايي در صنعت مد و كالاهاي چرمي است كه در سال ۱۹۲۱ توسط گوچيو گوچي تاسيس شد. رنگ مشكي اين كت و شلوار شما را مطابق مد روز پيش خواهد برد.

معرفي بهترين برندهاي كت و شلوار, برندهاي كت و شلوار

جسارتي كه برند Hackett در طراحي كت هاي راه راه خود به خرج داده، قابل ستايش است

 


7. برند Hackett در سال 1979 در لندن متولد شد. جسارتي كه اين برند در طراحي كت هاي راه راه خود به خرج داده، قابل ستايش است.

برندهاي كت و شلوار,برندهاي معروف كت و شلوار 2015

طراحي كت هاي برند Hugo Boss به گونه اي است كه با گذشت زمان از مد نمي افتند


8. شركت Hugo Boss در سال ۱۹۲۴ توسط طراح مد و كارآفرين آلماني، هوگو فرديناند باس، تاسيس شد. طراحي كت هاي آن به گونه اي است كه با گذشت زمان از مد نمي افتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۳۰ توسط:مريم موضوع:

راهنماي انتخاب لباس هاي رنگي مناسب



رنگ هاي مناسب لباس,راهنماي انتخاب لباس هاي رنگي

رنگ هاي شاد و سيرتر، رنگ پوست را واضح تر، لكه ها را كم رنگ تر و تيرگي زير چشم را كمتر مي كند


اگر مي خواهيد به بهترين شكل ديده شويد، كافيست لباس هايي را انتخاب كنيد كه رنگ مناسب شما را دارند. رنگ هايي هستند كه انتخابشان اشتباه است و اصلاً به شما نمي آيند و شما را پير و خسته نشان مي دهند. رنگ هاي مناسب و صحيح شما را جوان تر، شاداب تر و سرزنده تر نشان مي دهند.

رنگ هاي مورد علاقه ي خود را كنار بگذاريد. فكر اينكه فلان رنگ به من بيشتر مي آيد و غيره را از سر خود بيرون كنيد. اينكه شما عاشق رنگ نارنجي هستيد، دليل نيست كه اين رنگ لباس هم به شما بيايد.

رنگ هاي مختلف را در خانه امتحان كنيد. آرايش خود را پاك كنيد تا رنگ واقعي پوست تان ديده شود. پارچه ها و لباس هاي مختلف را كه در كمد خود داريد نزديك صورت تان بگيريد.

حين امتحان لباس ها، رنگ هاي كم جلوه را شناسايي كنيد. اين گونه رنگ ها باعث مي شوند رنگ پوست تان طبيعي ديده نشود و لكه هاي روي پوست بيشتر خودنمايي كند. گودي چشم ها تيره تر و رنگ پوست پريده تر، و در كل شما را بي روح و كسل كننده نشان مي دهند.

رنگ هايي كه جلوه ي بيشتري به پوست تان مي دهند را شناسايي كنيد. رنگ هاي شاد و سير تر، رنگ پوست را واضح تر، لكه ها را كم رنگ تر و تيرگي زير چشم را كم تر مي كند. رنگ هايي مناسب اند كه شخص را سالم، شاداب و سرحال نشان دهند. به تاثيري كه هر رنگ روي ظاهر شما مي گذارد توجه كنيد تا هنگام خريد، بدانيد چه رنگي مناسب شماست.

به سالن آرايش مراجعه كنيد. آرايشگران مي دانند چه رنگي مناسب شماست. از آنها بخواهيد حين راهنمايي رنگ و تون پوست، رنگ مو و رنگ چشم شما را مدنظر داشته باشند.

به گفته هاي ديگر افراد توجه كنيد. مردم اغلب وقتي زيبا ديده مي شويد به شما مي گويند. وقتي افراد در مورد شما نظر مي دهند، يك يادداشت ذهني از رنگي كه پوشيديد داشته باشيد. همينطور، وقتي مي گويند خسته به نظر مي رسيد، به رنگي كه پوشيديد توجه كنيد. جنبه هاي مختلف رنگ ها را حين خريد لباس در نظر بگيريد.

 

 

منبع : phow.ir



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۳:۴۹ توسط:مريم موضوع:

نكات لازم و ضروري هنگام اسباب كشي



نكات لازم و ضروري هنگام اسباب كشي

 


نكته هايي كه در اسباب كشي بايد رعايت نمود :

1) ابتدا ليستي از كارهايي كه بايد انجام گيرند،با حفظ ترتيب و زمان بندي و همچنين لوازمي كه بايد جا به جا شوند، بر روي كاغذ يادداشت كرده، سپس مرحله بسته بندي را آغاز كنيد.

 

2)بدانيد براي بسته بندي به چه موادي نياز است:طناب، جعبه هاي ضخيم مقوايي در اندازه هاي مختلف (شما مي توانيد اين قبيل جعبه ها را از فروشگاه هايي مانند سوپرماركت ها به مبلغ اندك خريداري كنيد)، جعبه هاي پلاستيكي يا چوبي مخصوص ميوه، پارچه، چسب نواري محكم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستيك هاي حباب دار مخصوص بسته بندي شكستني ها، روزنامه هاي باطله، ماژيك درشت مشكي يا آبي و قرمز براي بسته بندي نياز است.

 

3) پيش از بسته بندي، لوازم را شسته و يا پاك كنيد.البته اين مسئله در مورد ظروف مصرفي، ليوان ها، آئينه، كريستال ها و امثال اينها بايد به صورت مجدد در محل جديد نيز انجام گيرد.

 

۴) اگر جعبه هاي هر يك از لوازم شكستني را هنوز نگه داشته ايد، در مرحله بسته بندي، ابتدا آنها را در لا به لاي پارچه، روزنامه يا پلاستيك پيچيده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهيد. در غير اين صورت با بسته بندي محكم تر هر يك از آنها به صورت جداگانه، در نهايت همه را در كنار هم در جعبه اي بزرگ با دقت بچينيد.


5)پيش از قرار دادن لوازم در جعبه هاي مقوايي، از محكم بودن اتصالات آنها، اطمينان حاصل كنيد.

 

اسباب كشي,نكاتي براي اسباب كشي,حمل اثاثيه منزل

 

 6)هر چه در بسته بندي وسايل شكستني بيشتر دقت كنيد، اجناس خود را سالم تر تحويل خواهيد گرفت.


7) خرده ريزهاي شكستني را در پارچه يا روزنامه پيچيده و از ظروف پلاستيكي دردار فريزري به عنوان جعبه آنها استفاده كنيد.

 

8)به هنگام چيدن لوازم، درون هر نوع جعبه اي به خصوص مقوايي، ميزان تحمل وزن لوازم توسط جعبه و اتصالات آن را در نظر بگيريد تا در حين جابه جايي مشكلي پيش نيايد. (به منظور محكم تر كردن اتصالات جعبه مقوايي مي توانيد از چسب هاي نواري پهن استفاده كنيد).


9) براي حمل راحت تر و استحكام بيشتر جعبه ها، كاربرد طناب هاي ضخيم نيز بسيار مناسب است.اسباب كشي همواره از جمله امور مشكل، به ويژه براي خانم هاي خانه است. لذا به منظور انجام هر چه راحت تر، سريع تر و بدون خسارت آن و همچنين رفاه بيشتر خودتان به ارائه نكاتي مي پردازيم كه توجه به آنها شما را در انجام اين پروژه ياري خواهد داد


10) پس از بسته بندي وسايل و قرار دادن آنها در جعبه ها، تعداد آنها را شمارش كنيد تا در اين ميان جعبه اي گذاشته نشود.


11) در روي هر جعبه پس از اتمام كار بسته بندي، برچسبي حاوي ليست وسايل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتي كه اجناس داخل آن شكستني است، با ماژيك قرمز اين كلمه و همچنين محلي را كه اين لوازم به آن تعلق دارند، به صورت درشت بر روي جعبه يا برچسب بنويسيد. به اين ترتيب هر يك از جعبه ها به محض انتقال به مكان جديد، در آن فضاي اشاره شده قرار گيرد. با اين روش، نظم بيشتر و سريعتر در محيط حاكم مي شود.

 

12) به منظور جلوگيري از كثيف شدن فرش و به خصوص ريشه هاي آن به هنگام جا به جايي، ابتدا پارچه اي را در قسمت ريشه ها به صورت دولا به گونه اي قرار دهيد كه ريشه در بين دو لايه پارچه واقع شود، سپس فرش را با پارچه لوله كنيد. در نهايت اگر پارچه بزرگ ديگري در دسترس داريد، به دور فرش لوله شده نيز بپيچيد.

 
13) داخل هر يك از كشوهاي پاتختي و ميز آرايش را تميز كرده و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچينيد. سپس كشوي حاوي وسايل را در داخل كيسه زباله بزرگ و ضخيمي قرار دهيد. به منظور جلوگيري از ريختن لوازم به بيرون، در پلاستيك را با چسب محكم كنيد (اگر كشو بزرگ باشد از دو كيسه زباله استفاده كنيد).


14)به هنگام اسباب كشي، وسايل چوبي داراي گوشه هاي زاويه دار مانند ميزها، بيشتر در معرض صدمه قرار مي گيرند. لذا براي مراقبت و نگهداري از اين قبيل لوازم چوبي، ابتدا روي زوايا را با پلاستيك حباب دار و يا حتي پلاستيك ساده يا روزنامه پوشانده سپس لايه ديگري از مقواي ضخيم بر روي پوشش قبلي قرار دهيد. براي اين منظور از چسب هاي محكم نواري استفاده كنيد.

 

اسباب كشي,حمل اثاثيه منزل,نكاتي براي اسباب كشي


15)هنگامي كه براي محكم كردن پوشش هاي حفاظتي براي لوازم، چسب هاي نواري را به كار مي بريد، مراقب باشيد كه چسب به طور مستقيم با سطح لوازم چوبي تماس پيدا نكند.


16) به منظور جلوگيري از ايجاد هرگونه صدمه اي براي رنگ و روكش چوب و پايه صندلي ها و به طور كلي مبلمان نيز از روزنامه هاي باطله، پارچه يا پلاستيك استفاده كنيد. به اين ترتيب كه آنها را به صورت چند لايه به دور محل مورد نظر بپيچيد.

 

 

17) براي بسته بندي لوازم و خرده ريزهاي شكستني مي توانيد از لباس هاي نخي منزلتان نيز استفاده كنيد. به اين ترتيب با يك تير دو نشان خواهيد زد.


18)اگر مبلمان شما داراي روكش پارچه اي است، به هنگام اسباب كشي همه مبل ها را با روكش مخصوص شان پوشانده و سپس حمل كنيد.

 

19)جعبه هاي بزرگ را تنها با كتاب و لوازم سنگيني مانند آن پر نكنيد زيرا حمل آن براي باربران بسيار مشكل خواهد بود، بنابراين نيمي از آنها را با كتاب و نيمي ديگر را با خرده ريزهاي ديگر پر كنيد.

 

20)براي حمل گياهان به خصوص گلدان هاي بزرگ و سنگين ، چاره اي به جز جا به جايي به همان صورت موجود نيست ولي در مورد گلدان هاي كوچك، مي توانيد مجموعه اي از آنها را در يك جعبه محكم مقوايي، چوبي يا پلاستيكي قرار داده و در داخل هريك از گلدان ها، چوبي به بلندي ارتفاع بلندترين گياه مجموعه فرو كنيد. سپس كيسه زباله اي بزرگ و يا پلاستيكي نازك را بر روي سطح دهانه و طرفين جعبه و همچنين پايه هاي چوبي فرو رفته در گلدان ها قرار داده و با چسب محكم كنيد( منافذي را براي تنفس گياه باقي بگذاريد).


21) لباس هاي آويز را با همان چوب لباس به صورت مجموعه اي در يك پلاستيك بزرگ و يا در ميان يك ملافه پيچيده و حمل كنيد.


22)براي حمل لوازم صوتي و تصويري از جعبه هاي مخصوص آنها و يا يك جعبه ديگر با بسته بندي محكم در محل هاي حساس مانند شيشه تلويزيون يا مانيتور كامپيوتر استفاده كرده و در صورت امكان با وسيله نقليه شخصيتان حمل كنيد.


23) اجناس گرانقيمت مانند طلا، پول، نقره، فرش و همچنين شكستي ها را نيز در صورت امكان يا وسيله نقليه شخصي حمل كنيد.


24)پيش از اسباب كشي به محل جديد، آنجا را به طور كامل تميز كرده ، سپس سمپاشي كنيد.به اين ترتيب با وجود هر نوع حشره احتمالي مبارزه مي شود.


25) لوازم ضروري را كه در طول اسباب كشي و روزهاي جابه جايي نياز داريد در دسترس قرار دهيد ، مانند پوشاك، لوازم بهداشتي وغيره.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/points-necessary-essential-genocide.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۲۸ توسط:مريم موضوع:

نحوه تفريح كردن در مراكز خريد



اگر دوست داريد از يك مركز خريد ديدن كنيد، مي دانيد كه اين چيزي بيش از مكاني براي خريد نيست. اين مكاني است كه بتوانيد با دوستان خود قدم بزنيد، از آنجا كه مركز خريد يك مكان محبوب است، راه هاي زيادي براي تفريح وجود دارد، حتي اگر نمي خواهيد پول زيادي خرج كنيد.

 

راهنماي تفريح كردن در مراكز خريد, شيوه تفريح كردن

مي توانيد در يك مركز خريد تفريح كنيد

 

تفريح در فروشگاه هاي بازار

لباس را امتحان كنيد. البته بخش بزرگي از تجربه بازار خريد است، اما حتي اگر قصد خريد چيزي نداريد، تلاش براي لباس هنوز هم مي تواند بسيار سرگرم كننده باشد. لباس يا لباس هاي زيبا را با سبكي كاملاً متفاوت از آنچه كه معمولاً مي پوشيد و يا لباس رسمي فانتزي است، امتحان كنيد.

 

اگر با يك دوست در مركز خريد هستيد، مخفيانه لباس هايي را براي يكديگر انتخاب كنيد. لباس هاي ناسازگار باعث خنده شما مي شود و حتي ممكن است در چيزي كه نمي دانيد دوست داريد عالي به نظر برسيد.

 

تفريح در مراكز خريد,تفريح كردن در مراكز خريد

لباس ها را امتحان كنيد

 

 

تلنگر از طريق مجلات در كتابفروشي. يك كتابفروشي مي تواند مكاني عالي براي استراحت در مركز خريد شما و كمي وقت گذراندن باشد.

صندلي را پيدا كنيد، و مجلات و كتاب هاي مورد علاقه خود را پيدا كنيد.
شما مي توانيد آنها را بدون نياز به خريد هر چيزي بخوانيد.

از فروشگاه هاي بدون پوشاك لذت ببريد. مركز خريد فقط مربوط به خريد كفش يا لباس نيست. حتماً در همه فروشگاه هاي ديگر برويد و از آن لذت ببريد.

 

ايده هايي براي تفريح كردن در مراكز خريد, راههاي خوش گذروندن در مراكز خريد

مجلات و كتاب هاي مورد علاقه خود را پيدا كنيد

 

صندلي ماساژ را در مكان هايي مانند بروكلستون امتحان كنيد.


تلويزيون ها را در يك صفحه نمايش تلويزيوني تماشا كنيد. اغلب مي توانيد اين موارد را در فروشگاههاي بزرگ پيدا كنيد. به دنبال فيلم يا تلويزيون هايي باشيد كه دوست داريد.

 

بازي مردم را تماشا كنيد. در مراكز خريد، انواع مختلفي از افراد جالب براي تماشاي وجود دارد.

 

تكنيك هاي خوش گذروندن در مراكز خريد,تكنيك هاي خوش بودن در مراكز خريد

بازي مردم را تماشا كنيد

 

برو به بازي. بسياري از مراكز خريد داراي مراكز بازي هستند، كه مي تواند يك روش جالب براي گذراندن يك بعد از ظهر باشد. با دوستان خود بازي هايي مانند توپ اسكي بازي كنيد.

 

مبلغ از پيش تعيين شده اي را صرف كنيد، اين يك دلار يا ده دلار براي گذراندن در بازي است، بنابراين شما بيشتر از آن چيزي كه قصد داشتيد هزينه نكنيد.

 

بدون آنكه خيلي واضح باشد، در مركز بازي پنهان بازي كنيد. يك فروشگاه يا گروهي از فروشگاه ها را براي بازي انتخاب كنيد.

 

شما و بقيه دوستانتان مي توانيد در منطقه از پيش تعيين شده خود مخفي شويد. در حالي كه پنهان مي شويد، وانمود كنيد كه خريد مي كنيد. اين مي تواند كاملاً خنده دار باشد، زيرا سعي مي كنيد هنگام پنهان كردن، گاه به گاه رفتار كنيد.

 

شيوه تفريح كردن, خوش گذراندن در مراكز خريد

بدون آنكه واضح باشد، در مركز بازي پنهان بازي كنيد.

 

وانمود كنيد كه در فروشگاه كالاهاي خانگي زندگي كنيد. تخت و نيمكت را امتحان كنيد.

 

 

يا وانمود كنيد كه در حال خريد خانه هستيد و مبلمان موردعلاقه خود را انتخاب كنيد.

گرانترين مورد را پيدا كنيد. اگر مركز خريد شما تعداد زيادي فروشگاه خزانه داري دارد، با دوستان خود وارد شويد. يك چالش ايجاد كنيد تا ببينيد چه كسي مي تواند گرانترين كالاي موجود را پيدا كند.

 

هنگامي كه وسايل خود را انتخاب كرديد، يك دوست ديگر تعيين كنيد كه كدام مورد پوچترين است.

سوار اسباب بازي هاي بزرگ يكي از مراكز خريد شويد. مي توانيد دوباره مثل يك بچه احساس سرگرمي داشته باشيد و با دوستان در مورد آن بخنديد.

معمولاً اين سواري ها نسبتاً ارزان هستند، در حدود يك دلار يا كمتر.

 

چيزهاي زيبا را گوش دهيد كه كودكان نو پا مي گويند. بچه هاي كوچك علاقه زيادي به فروشگاه هاي اسباب بازي و فروشگاه هاي پوشاك كودكان دارند.

هنگام قدم زدن به آنها لبخند بزنيد.

 

تفريح كردن در مراكز خريد,راهنماي تفريح كردن در مراكز خريد

سوار مكانيكي يكي از مراكز خريد شويد

 

رفتن به رستوران

از نمونه هاي رايگان استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه همه چيزهايي را كه ارائه داده اند امتحان مي كنيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/fun2-shopping1-malls2.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۵۹ توسط:مريم موضوع:

تزيين كيك با طرح هاي گلدوزي

اين كيك ها به نظر مي رسد كه با سوزن و نخ تزئين شده اند.

 

طرح هاي متفاوت كيك, جالب ترين كيك هاي تولد
كيك با طرح هاي گلدوزي, طرح هاي كيك تولد

ايده هايي براي تزيين كيك تولد

 

كيك تولد, تزيينات جالب كيك
جالب ترين تزيينات كيك, تزيين جالب كيك تولد

جالب ترين كيك هاي تولد

 

جالب ترين كيك هاي تولد, مدل كيك با طرح گلدوزي
طرح هاي كيك تولد, طرح هاي متفاوت كيك

ايده هايي براي تزيين كيك تولد

 

تزيين كيك گلدوزي, ايده هايي براي تزيين كيك تولد
كيك تولد, تزيينات جالب كيك

تزيينات جالب كيك

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/cake3-embroidery-decorations2.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۴:۳۹ توسط:مريم موضوع:

راهنماي خريد بهترين هديه ها براي مردان

يكي از لذت بخش ترين كارهاي دنيا ، كادو گرفتن و هديه دادن است كه شايد در نظر اول بسيار ساده به نظر برسد اما وقتي در بطن ماجرا وارد مي شويم ، مي بينيم يكي از كارهاي سخت و پيچيده است.

هديه براي مرد

در بيشتر مواقع بهترين هديه براي مردان اين آقايان هستند كه براي خانم ها هديه تهيه مي كنند و خودشان متاسفانه كمتر شانس كادو گرفتن پيدا مي كنند . مردان برخلاف زنان هديه هاي كاربردي را بيشتر مي پسندند پس بايد براي خريد هديه باب ميل‎شان دقت بيشتري به خرج دهيم.

در اين بخش از نمناك مي خواهيم درباره هدايايي كه آقايان را خوشحال مي كند با شما صحبت كنيم ، اگر مناسبتي در پيش داريد و يا مي خواهيد از زحمات عشقتان تشكر كنيد ، يك هديه در خور شان او بخريد و او را خوشحال كنيد.

كادوي خاص

چه هديه اي براي مردان مناسب است؟

هديه براي مرد؛ بهترين هديه براي آقايون چيست

هديه براي مرد خجالتي‎

افراد خجالتي بسيار كم حرف مي زنند و در حواب سوال شما كوتاه ترين پاسخ را مي دهند. اين افراد اعتماد به نفس پاييني دارند و با ديگران به خوبي ارتباط برقرار نمي كنند و تنهايي را به بودن در جمع تر جيح مي دهند.

هديه گرفتن حس خوبي به آنها مي دهد و مناسب ترين هديه براي آنها كتاب مورد علاقه شان و يا موزيك پلير يا هندزفري است زيرا آنها در تنهايي كتاب مي خوانند و از شنيدن موسيقي لذت مي برند.

هديه براي مرد فرورديني

بهترين هديه براي مرداني با احساسات متفاوت

هديه براي مردان ولخرج

ولخرج ها افرادي هستند كه بدون هيچ حساب و كتاب و مديريتي پول شان را خرج مي كنند و خرج كردن را به امنيت مالي ترجيح مي دهند . هديه هاي بزرگ با تزئينات پر زرق و برق و تعداد بيشتر كادو آنها را بيشتر از هديه هاي كوچك گران قيمت خوشحال مي كند .

شما مي توانيد براي اين افراد هديه هايي مثل يك دسته گل بزرگ، قاب عكس و وسايل تزييني جالب و شيك و حتي يك شكلات خوشمزه با بسته بندي خاص تهيه كنيد.

هديه براي مرد 50 ساله

چه هديه اي به مردان بدهيم كه خوششان بيايد؟

هديه براي مرد ساده و بي ريا

اين افراد خوش بين و مثبت انديش و صادق و تا حدودي زودباورند و روح زندگي در آن ها جريان دارد. اين افراد نيازي به چيزهاي اضافي براي خوشحال بودن ندارند و همه چيز را ساده مي گيرند و خوشبختي و شادي را در درون خود جست وجو مي كنند.

هر هديه اي آنان را خوشحال مي كند و شما مي توانيد هر چيزي از خوردني ها گرفته تا پوشيدني و لوازم كار و منزل به آنها هديه كنيد و فقط لازم نيست سراغ هداياي خيلي خاص و جذاب برويد.

هديه ارزان قيمت براي مرد

هديه اي متناسب با روحيات براي مرد

هديه براي مرد سختگير و جدي

اين افراد زياد اهل ابراز احساسات نيستند و در زندگيشان هدف و خط ثابت دارد و در راستاي آن قدم بر مي دارند . شخصيت هاي سختگير و جدي هرگز در كارشان از اين شاخه به آن شاخه نمي پرند .

براي هديه گرفتن ابتدا بايد شخصيت اين افراد را بشناسيد مثلا اگر اهل ورزش است براي او يك وسيله ورزشي، اگر اهل مطالعه است يك كتاب، اگر به انجام كارهاي فني علاقه دارد يك ابزار كارآمد، اگر به دنياي هنر علاقه مند است يك اثري هنري و اگر به حوزه ديجيتال علاقه مند است يك وسيله ديجيتالي به او هديه دهيد و هيچگاه به او لباس هديه ندهيد شايد سليقه تان را نپسندد.

كادو خاص

كدام هديه براي كدام مرد

هديه براي مرد حسابگر

افرا حسابگر و خسيس زياد اهل پول خرج كردن نيستند و با خرج كردن پول مضطرب مي شوند . اين افراد هديه گران قيمت را نمي پسندند زيرا فكر مي كنند براي برگشت هديه پولشان به باد مي رود ! پس بهتر است براي آنها هديه كاربردي و ارزان قيمت مانند

محصولات آرايشي، بهداشتي، لباس، كيف، كفش و لوازم كاربردي منزل هديه دهيد و او را از خريدن آن چيز راحت كنيد . هيچگاه به اين افراد وسايل غيرقابل استفاده مانند وسايل تزئيني و مجسمه ندهيد.

منبع:

https://namnak.com/هديه-براي-آقايان.p64935


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۱:۵۹ توسط:مريم موضوع: