تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

نرم افزار واتس اپ براي كامپيوتر WhatsApp for Windows v2.2108.8.0

سرانجام نرم افزار ارتباطي بسيار معروف واتس اپ (به انگليسي: WhatsApp) نسخه روميزي خود را براي سيستم عامل هاي ويندوز و مك عرضه كرد! نرم افزار واتس اپ براي كامپيوتر WhatsApp forWindows از جمله يكي از بهترين برنامه هاي برقراري ارتباط رايگان اينترنتي به صورت متني و صوتي و تصويري مي باشد

https://today-news.ir/واتساپ-براي-كامپيوتر/

كه در سراسر جهان كاربران زيادي از آن بهره مند مي شوند. مسنجر واتس آپ به واسطه داشتن امنيت فراوان و امكان استفاده از سرعت بالاي ارتباط آنلاين داراي طرفداران بسياري مي باشد و برخلاف ساير ابزارهاي مشابه كه ارائه شده است فراز و نشيب چنداني نداشته است و همچنان به عنوان يكي از برترين ابزارهاي ارتباطي به شمار مي رود.

دانلود-واتس-اپ-براي-كامپيوتر

با استفاده از نرم افزار واتس اپ براي كامپيوتر WhatsApp for Windows شكلك هاي گسترده نيز در اختيار كاربران قرار داده مي شود تا در چت هاي خصوصي و غيرخصوصي از آنها استفاده كرده و رنگ و لعاب خاصي را به چت هاي خودشان داده باشند. عكس ها و فيلم و اسناد صوتي و غيرصوتي نيز در اين برنامه قابليت ارسال دارند و كاربران مي توانند در مدت زمان كوتاهي اين حجم از اطلاعات را براي هر فرد و مخاطبي ارسال كرده باشند. شما با دانلود نرم افزار واتس اپ براي كامپيوتر WhatsApp for Windows مي توانيد در گروه هاي خاصي عضو شده و از اطلاعات گسترده دنياي اينترنت نيز بهره مند شويد. مديران گروه ها در واتساپ نيز مي توانند از طريق اشتراك گذاري لينك هاي گروه از بقيه افراد دعوت كرده و به اشتراك گذاري اطلاعات خود بپردازند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۰۸ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :