تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

چگونه عكس پروفايل اينستاگرام را دانلود كنيم ؟

روش اول براي دانلود عكس پروفايل اينستاگرام :

 

 

براي مشاهده عكس پروفايل اينستاگرام در اندازه واقعي و دانلود آن مي توانيد به وب سايت مشاهده عكس پروفايل اينستاگرام به نشاني www.instadp.com مراجعه كنيد . در قسمت Enter IG Username ، نام كاربري فرد مورد نظري كه مي خواهيد عكس پروفايل او را مشاهده و دانلود نماييد وارد كنيد و سپس دكمه View DP را انتخاب كنيد . به اين ترتيب وب سايت ، عكس پروفايل اينستاگرام فرد مورد نظر را در اندازه واقعي بارگذاري مي كند و شما مي توانيد با انتخاب اولين تصوير آن را در بزرگترين سايز ممكن مشاهده و ذخيره نماييد . در صورتي كه فرد مورد نظر شما تصويري با ابعاد كوچك را براي پروفايل خود انتخاب كرده باشد ، شما همان تصوير كوچك را مشاهده خواهيد كرد .

 

 

 

روش دوم براي دانلود عكس پروفايل اينستاگرام :

در صورتي كه براي دانلود عكس پروفايل اينستاگرام ديگران نمي خواهيد هر بار وارد وب سايت Instadp شويد ، مي توانيد اپليكيشن اندرويدي InstaDp را دانلود و نصب كنيد . استفاده از اين اپليكيشن كاملا مشابه روش استفاده از سايت InstaDp مي باشد .

 

 

روش سوم براي دانلود عكس پروفايل اينستاگرام :

روش ديگري كه براي دانلود عكس پروفايل اينستاگرام ديگران وجود دارد ، استفاده از نرم افزار Instapp مي باشد . اين نرم افزار هم براي آيفون و هم براي اندرويد موجود است . بعد از دانلود Instapp آن را نصب كنيد و سپس با وارد كردن Username فرد مورد نظر در قسمت جستجو و كليك روي دكمه Go مي توانيد ظرف چند ثانيه عكس پروفايل فرد مورد نظر را در اندازه واقعي مشاهده و ذخيره نماييد .
در اين روش حتي در صورتي كه كاربر مورد نظر پروفايلش را روي حالت Private تنظيم كرده باشد باز هم قادر به مشاهده و دانلود عكس پروفايل او خواهيد بود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۳:۴۱ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :