تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

معرفي ۵ اسپيكر خانگي كه قيمت و كيفيت را باهم دارند!

حالا كه تا اينجاي مقاله با همراه بوديد و با مشخصاتي كه بايد قبل از خريد اسپيكر در نظر داشته باشيد، كاملا آشنا شديد، مي‌خواهيم ۵ اسپيكر خانگي خوش قيمت و قدرتمند را به شما معرفي كنيم.
اسپيكر بلوتوث انكر مدل A3161 SoundCore Flareاگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه پس از يك هفته كاري سخت، آخر هفته‌هاي خود را به دورهمي مي‌گذرانيد، اين اسپيكر بلوتوث گزينه بسيار مناسبي براي شماست. اين اسپيكر با توان خروجي دوازده وات و قابليت رقص نور به مهماني‌هايتان جلوه‌اي خاص مي‌بخشد. شما از طريق كابل و يا بلوتوث، به راحتي مي‌توانيد دستگاه‌هاي خود را به اين اسپيكر متصل كنيد و تا ۱۲ ساعت بدون وقفه و اينكه نگران خالي شدن باتري باشيد به موسيقي‌هاي دلخواهتان گوش داده و حال و هواي خود و مهمانانتان را عوض كنيد. اما كمي هم از ويژگي هاي ظاهري اين محصول بگوييم؛ اسپيكر بلوتوث A3161 به صورت استوانه‌اي طراحي شده تا جاي زيادي را اشغال نكرده و به راحتي بتوانيد آن‌را درون كيف خود جابجا نماييد. نكته قابل توجه اين اسپيكر نيز ضد آب بودن آن است كه تا عمق يك متري به مدت ۳۰ دقيقه دوام مي‌آورد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2305با اين اسپيكر بلوتوث شادي را به مهماني‌هاي خود دعوت مي‌كنيد! TS 2305 داراي دو بلندگو با توان ۱۵ وات است و مي‌توانيد موسيقي‌هاي دلخواهتان را با كيفيتي چند برابر از قبل گوش دهيد. نحوه اتصال به اين اسپيكر خانگي نيز، بسيار راحت و از طريق كابل AUX، بلوتوث و يا درگاه USB مي‌باشد. اين محصول داراي باتري ليتيوم يوني با ظرفيت ۷۲۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي است كه تا ساعت‌ها بدون دغدغه بتوانيد به موسيقي‌هاي دلخواه خود گوش دهيد. نكته قابل اهميت در اين اسپيكر بلوتوث طراحي آن است كه داراي دستگيره‌اي براي حمل راحتتر مي‌باشد، همچنين وزن و ابعاد آن هم به صورتي است كه جابجايي آن به راحتي انجام شود؛ البته در كيف جا نمي‌شود اما حمل آن خيلي هم سخت نيست!. البته اين را هم بگوييم كه اين اسپيكر بلوتوث قابليت مكالمه ندارد، يعني اگر در حين پخش موسيقي گوشي شما زنگ بخورد نمي‌توانيد از طريق اين محصول مكالمه داشته باشيد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2397اسپيكر بلوتوث عضو جدايي ناپذير پيك نيك‌هاي شما خواهد شد! فرض كنيد يك روز تعطيل را مي‌خواهيد همراه خانواده و يا دوستان خود در طبيعت بگذرانيد. تمام وسايل را آماده مي‌كنيد، فقط يادتان نرود كه اسپيكر بلوتوث تسكو خود را هم در سبد وسايل گذاشته و با خود ببريد تا لذت بردن از روزتان تكميل شود.
اين محصول داراي يك بلندگوي بزرگ با توان ۷ وات و دو بلندگوي كوچكتر با توان ۳٫۵ وات است و موسيقي‌هاي شما را با بالاترين كيفيت و واضح ترين صدا پخش مي‌كند. اين اسپيكر خانگي از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، پورت USB و يا كارت حافظه به گوشي، تبلت و … متصل شده و خيلي راحت تا ۱۰ ساعت بدون وقفه محافل شما را گرم مي‌كند. اين محصول نه تنها يك اسپيكر است بلكه راديو، ساعت و يك استند موبايل نيز مي‌باشد؛ بله! تمام اين ويژگي‌ها در قالب يك اسپيكر خانگي است! راستي، TS 2397 قابليت مكالمه تلفني هم دارد، يعني شما مي‌توانيد به راحتي به تماس‌هايتان پاسخ دهيد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2315اگر شما فردي هستيد كه عادت داريد صبح كه از خواب بيدار مي‌‍شويد موسيقي گوش دهيد تا شب كه مي‌خوابيد، حتما بايد براي تهيه يك اسپيكر خانگي اقدام كنيد. اين اسپيكر بلوتوث تسكو با طراحي زيبا مي‌تواند از وسايل جذاب و پركاربرد منزل شما به حساب بيايد؛ چرا كه قابليت تنظيم ساعت و آلارم را هم دارد. اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2315 داراي دو بلندگو با توان ۵ وات است و از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، پورت USB و يا كارت حافظه به موزيك پليرهايتان متصل مي‌شود و موسيقي‌هاي مورد علاقه شما را با كيفيت صداي خوبي پخش مي‌كند. اين اسپيكر بلوتوث داراي يك باتري پرقدرت ۱۸۶۵۰ ميلي آمپر ساعتي بوده كه مي‌تواند تا ساعت‌ها در خدمت آرامش و شادي شما باشد.
اسپيكر بلوتوث تسكو مدل TS 2394اسپيكر بلوتوث ها از ملزومات سفر به حساب مي‌آيند! اين اسپيكر خانگي با طراحي خاص و جمع و جور خود مي‌‍تواند گزينه بسيار مناسبي براي همسفر بودن باشد. همچنين با ابعاد و وزن سبكي كه دارد قابل حمل بوده و به راحتي مي‌توانيد آن را با خود هرجايي ببريد. اين محصول داراي دو بلندگو با توان ۵ وات است كه كيفيت صداي خوبي را براي شما به ارمغان مي‌آورد.
اين اسپيكر خانگي علاوه بر اينكه اسپيكر بلوتوث است، ساعت، زنگ هشدار و راديو نيز مي‌باشد؛ همچنين قابليت پاسخگويي به تماس را هم دارد تا به راحتي بتوانيد مكالمه هم داشته باشيد. باتري اين اسپيكر بلوتوث ۱۲۰۰ ميلي آمپر است و چند ساعت بدون وقفه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. اين را هم بگوييم كه وصل شدن به اين محصول بسيار راحت بوده و از طريق بلوتوث، جك ۳٫۵ ميليمتري، كابل USB و كارت حافظه مي توانيد به آن متصل شويد.
سخن پايانيهمانطور كه مي‌بينيد، خريد اسپيكر خانگي آنچنان كار راحتي هم نيست؛ اسپيكر بلوتوثي كه صداي موسيقي مورد علاقه‌مان را با بهترين كيفيت بتواند پخش كند، داراي باتري قدرتمندي باشد كه وسط مهماني خاموش نشود، توان خروجي بالا و طراحي زيبا داشته و در عين حال جمع و جور و قابل حمل باشد و … . تمام اين‌ها نكاتي است كه بايد قبل از خريد اسپيكر به آن‌ها دقت كنيم. همچنين هنگام خريد اسپيكر خانگي با دريايي از مدل‌ها و برندها مواجه خواهيد شد. اما اگر نكاتي را كه در اين مقاله به آن‌ها اشاره كرديم مطالعه كرده باشيد، به راحتي مي‌توانيد محصول مورد نظرتان را انتخاب و براي خريد آن اقدام كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۲۸ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :