تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

فرش كاشان طرح ماهي

فرش طرح ماهي يكي از زيباترين فرش هاي موجود است كه در اين مقاله انواع و ليست بهترين فرش هاي طرح ماهي را به همراه مشخصات و قيمت معرفي خواهيم كرد. اگر شما هم به دنبال فرش ماشيني طرح ماهي هستيد در ادامه با ما همراه باشيد.
فرش طرح ماهي چيست؟قيمت فرش ماشيني طرح ماهي بسته به نوع شانه و تراكم آن يا از كدام كارخانه فرش كاشان بافته مي شود متفاوت است.
طرح ماهي مانند فرش افشان از معدود طرحهاي اصيل ايراني است كه بافت آن در كليه شركتهاي فرش ماشيني با دستگاههاي مختلف بافندگي با شانه و تراكم متفاوت توليد مي شود.
مقاله پيشنهادي براي مطالعه: فرش پتينه چيست؟ خريد فرش ماشيني پتينه اينترنتي ارزان
اين طرح را در فرش دستباف تبريز به وفور مي توان يافت اما بافت مدل دست بافت اين فرش محدود به تبريز نيست و تقريباً در همه شهرهاي كشور در زمينه بافت فرش دستباف توسط اين طرح محبوب ايراني بافته مي شود.
در صنعت فرش ماشيني ، ارزان بودن و زيبايي فرش هاي طرح ماهي باعث محبوبيت بسيار بالاي آنها شده و فروش خوبي دارند.
مقاله پيشنهادي براي مطالعه: فرش خشتي ماشيني و دستباف +15 مدل جديد
انواع فرش طرح ماهيطرح ماهي در واقع يك طرح ساده و خاص است اما به دليل علاقه ايرانيان به اين طرح زيبا ، طراحان فرش هر ساله با الهام از طرح اصلي خود طرح هاي مختلفي را طراحي مي كنند و به مرحله توليد مي رسند كه اين طرح ها شامل نقشه هاي زير است:
فرش طرح ماهي سنتيفرش طرح ماهي درباريفرش طرح ريزماهي يا فرش ريزه ماهيفرش طرح ماهي بيجارفرش طرح ماهي موجفرش طرح تيغ ماهيفرش ماشيني طرح ماهي خويفرش طرح شاه ماهيفرش طرح هريس ماهيعلاوه بر نقشه هاي ذكر شده ، ممكن است طرح هاي ديگري نيز با الهام از همان نقشه اصلي فرش ماهي وجود داشته باشد كه ذكر نشده اند زيرا كمتر شناخته شده اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۷:۵۸ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :