تاپ گيفت تاپ گيفت .

تاپ گيفت

راهنماي خريد بهترين اسپيكر بلوتوثي و پاور بانك

اسپيكر بلوتوثي نوعي بلندگوي كوچك است كه منبع تغذيه آن باتري است. با توجه به اين موضوع كه امروزه اكثر مردم از تلفن‌هاي هوشمند استفاده مي‌كنند، بايد بگوييم كه در هر زمان و مكاني مي‌توانند با استفاده از گوشي خود به موسيقي مورد علاقه خود گوش دهند. قطعا شما هم مي‌دانيد كه اسپيكرهاي گوشي، تبلت قدرت و كيفيت اسپيكرها را ندارد.
به گزارش ايسنا، بنابر اعلام فروشگاه اينترنتي سبز موبايل، اسپيكر بلوتوثي اين امكان را به شما مي‌دهند كه با دوستان و اعضاي خانواده خود زماني كه به طبيعت گردي مي‌رويد و يا دور هم جمع مي‌شويد، با استفاده از اين اسپيكرها مي‌توانيد به موسيقي لذت بخشي به صورت همزمان گوش دهيد.

اسپيكر بلوتوثي چه ماركي خوبه

 اسپيكر بلوتوثي خوب و با كيفيت چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد؟براي خريد يك اسپيكر خوب و با كيفيت حتما چك ليستي از معيارهاي خود تهيه كنيد تا از خريد خود رضايت كافي را داشته باشيد. براي خريد يك اسپيكر بلوتوثي خوب و با قيمت مناسب مي‌توانيد به صفحه خريد اسپيكر بلوتوثي فروشگاه اينترنتي موبايل سبز مراجعه كنيد و با مشاهده انواع مختلف اسپيكرها در سايزهاي مختلف و برندهاي مختلف يكي از آن‌ها را با توجه به بودجه و معيارهاي خود خريداري كنيد. با ما همراه باشيد تا با ويژگي‌هاي يك اسپيكر خوب آشنا شويد. پورت كارت حافظهبا توجه به اين موضوع كه اسپيكرها يك وسيله كاملا مجهز هستند كه در شرايط ضروري باعث رفع نياز كاربر مي‌شوند بنابراين اسپيكري خوب است كه حتما از شيار كارت حافظه برخوردار  باشد. در غير اين صورت ديگر نمي توان به آن اسپيكر صفت خوب بودن را داد. البته ناگفته نماند كه اكثر اسپيكرهاي بلوتوثي از كارت حافظه و رم پشتيباني مي‌كنند. صفحه نمايشمعمولا صفحه نمايش اسپيكرهاي پرتابل به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند. برخي از اسپيكرهايي كه داراي صفحه نمايش هستند، اين صفحه نمايش تنها قادر به نشان دادن ميازن شارژ باقي مانده باتري اسپيكر است. همچنين تعدادي از اسپيكرها هم در بازار وجود دارند كه ال سي دي آن‌ها تنها جنبه زيبايي و روشنايي تا حد بسيار كمي را دارا هستند. البته بايد بگوييم اسپيكرهايي كه داراي صفحه نمايش هستند، قيمت بيشتري نسبت به اسپيكرهاي معمولي دارند و هرچه امكانات صفحه نمايش نيز بيشتر باشد، به طبع قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود. پشتيباني بردمنظور از برد همان فاصله اي است كه ميان اسپيكر و گوشي برقرار مي‌شود. يعني اگر گوشي شما با بلوتوث به اسپيكر متصل شده باشد، از فاصله تعريف شده براي اسپيكر گوشي از آن دورتر شود، صداي اسپيكر به طور كامل قطع و يا قطع و وصل خواهد شد. معمولا اسپيكرها داراي برد 8 تا 15 متر هستند. ظرفيت باترييكي از مهمترين معيارهايي كه در زمان خريد يك اسپيكر بلوتوثي بايد به آن توجه داشته باشيد، ظرفيت باتري آن است. زيرا اين مدل از اسپيكرها بدون نياز به برق مورد استفاده قرار مي‌گيرند و ظرفيت باتري آن‌ها نشان دهنده اين است كه چند ساعت مي‌توانيد از اسپيكر استفاده كنيد. البته ناگفته نماند كه مقايسه باتري اسپيكرها كار چندان درستي نيست. زيرا ممكن است كه با يك اسپيكر با باتري 4400 ميلي آمپر تنها 9 موسيقي گوش داد اما با يك اسپيكر 1400 ميلي آمپر 12 ساعت بتوانيم از گوش دادن به موسيقي دلخواه خود لذت برد.نكته جالب اينجاست با توجه به اينكه تفاوت چشمگيري ميان اين دو باتري است، اما بلندگوي اسپيكري كه ظرفيت باتري آن كمتر است، توان بيشتري نيز دارد. دليل اين موضوع اين است كه آن دسته از اسپيكرهايي كه در سايز كوچكتري طراحي مي‌شوند، بلندگويي كه براي آن‌ها در نظر گرفته شده است، به انرژي كمتري نياز دارد پس باتري كمتري نيز مصرف مي‌كند.در كنار تمامي موارد بيان شده در اين مطلب بايد به معيارهاي ديگري همچون:مقاومت اسپيكر در برابر آب و خاكوزن اسپيكربرخورداري از راديو و ميكروفونو ....توجه داشته باشيد. تا بتوانيد مناسب‌ترين اسپيكر را با توجه به نياز و معيارهاي خود تهيه كنيد و از خريد خود رضايت كافي داشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۸ توسط:مريم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :